1. zdjąć przewód prowadzący z pompy podciśnienia do serwa i zatykając otwór poduszką palca, sprawdzić czy jest zasysany przez pompę (silnik oczywiście pracuje) - nie bać się, nie wciągnie do środka.
2. zdjęty przewód sprawdzić pod kątem szczelności
jeśli obie rzeczy są sprawne to 99% serwo do wymiany, lub regeneracja, ale przy cenach używanych, chyba niema się co babrać
powodzenia
			
			
									
						
										
						Hamulce, modyfikacje
- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
Re: Hamulce, modyfikacje
normalne zaczyna brakować podciśnienia zależnie od konstrukcji (średnica serva,grubość węża itd. itp.)dzieje sie to po mniejszej lub większej liczbie pompnięćGucio90 pisze: Niedawno zauważyłem że jak chce zatrzymac samochód hamujac pulsacyjnie (pompując pedał) hamulce sa coraz słabsze, praktycznie zero hamowania, natomiast gdy wcisne raz i dociskam do spodu jest ok. Czego to moze bys wina?? Pompa, stary płyn, czy może zapowietrzenie???
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- d_ARC
 - Uzalezniony
 - Posty: 887
 - Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
 - Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
 - Numer Gadu-gadu: 2897169
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: Hamulce, modyfikacje
Podłączę sie pod temat. Jeździłem ostatnio 206S16 136KM i jestem pod ogromnym wrażeniem - pedał reaguje na dotknięcie, chodzi leciutko, a auto nawet przy dohamowaniach z dużej prędkości prawie staj ew miejscu  
  Zastanawiam się czy heble z tego autka podejda P&P do starszej siostry, czyli GTI z zaciskami Girlinga 
			
			
									
						
										
						- kubas
 - Maniak
 - Posty: 1183
 - Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
 - Posiadany PUG: rallye
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: Hamulce, modyfikacje
podejda