za wysokie obroty
- 
				BastekM
 - Nowicjusz
 - Posty: 38
 - Rejestracja: 21 lip śr, 2004 9:05 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
za wysokie obroty
Witam
W moim 205 1.9 GTI mam chyba zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Przy rozgrzanym silnku wynoszą ok. 1200-1300 (a czasem mam wrażenie że podchodzą pod 1400). Zazwyczaj w samochodach które miałem dotychczas obr. były na poziomie 800-900.
Próbowałem przy ciepłym silnku skręcić śróbą te obroty do 1000. Niby się udało. Ale jak silnik ostygł, to przy próbie zapalenia ciągle gasł - musiałem trzymać wciśnięty pedał gazu żeby go trochę rozgrzać...
Czy coś da się z tym zrobić? Czym mogą być spowodowane tak wysokie obroty?
			
			
									
						
							W moim 205 1.9 GTI mam chyba zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Przy rozgrzanym silnku wynoszą ok. 1200-1300 (a czasem mam wrażenie że podchodzą pod 1400). Zazwyczaj w samochodach które miałem dotychczas obr. były na poziomie 800-900.
Próbowałem przy ciepłym silnku skręcić śróbą te obroty do 1000. Niby się udało. Ale jak silnik ostygł, to przy próbie zapalenia ciągle gasł - musiałem trzymać wciśnięty pedał gazu żeby go trochę rozgrzać...
Czy coś da się z tym zrobić? Czym mogą być spowodowane tak wysokie obroty?
Pozdrawiam
Bastek
			
						Bastek
- 
				putbill
 
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
jA MAM SILNIKN 1.4 xS I tez mam podobne obroty to zle?
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Kurde ludzie, albo macie jakieś "niestandardowe" obrotomierze  
 (co wcale by mnie nie zdziwiło znając stan elektryki w większości Pugów), albo macie wszyscy coś pochrzanione w tych samochodach. U mnie po zlikwidowaniu wszystkich niepotrzebnych  
 przedmuchów do dolotu i porządnym wyczyszczeniu przepustnicy dało się wyregulować wolne obr. na 900-1000 i ładnie tak chodził.
1300 na wolnych? WTF?
 
Pozdro
Piweł
			
			
									
						
							1300 na wolnych? WTF?
Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
			
						- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
A może to skoro wszyscy mają inaczej to w twoim jest coś "pochrzanione", albo trafiłeś idealną wersjealbo macie wszyscy coś pochrzanione w tych samochodach
------???????????WTF
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
U mnie też się czsem coś takiego działo ale jak nierozgrzany. Pozdro Ursusmoze to po prostu licznik zle wyskalowany, u mnie przy 1000 to juz prawie gasnie, auto az drży od wolnych obrotow
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Piwel dobrze gada.
Wysokie wolne obroty, i niemoznosc ich ustawienia, to tylko i wylacznie wina:
1) zasysanego gdzies lewego powietrza
2) walnietego SAE - zaworku dodatkowego powietrza
3) usyfionej przepustnicy
Dla GTI wolne obroty powinny wynosic okolo 850-900obr/min
			
			
									
						
							Wysokie wolne obroty, i niemoznosc ich ustawienia, to tylko i wylacznie wina:
1) zasysanego gdzies lewego powietrza
2) walnietego SAE - zaworku dodatkowego powietrza
3) usyfionej przepustnicy
Dla GTI wolne obroty powinny wynosic okolo 850-900obr/min
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
A dla 1.4 XsDla GTI wolne obroty powinny wynosic okolo 850-900obr/min
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
