Witam!
Genaralnie w wyciszenia auta warto sie bawic tylko wtedy gdy robi sie to dokladnie i w calosci. Narzedzia jaki beda ci potrzebne to opalarka(nie suszarka) troche czysciwa(tzn. szmat),jakes tam pedzle i dobrze by tez bylo jak mial bys walek gumowy(ok 5cm szerokosci). Podloga wymaga uzycia 3 roznych materialow zeby byla wytlumiona dobrze,a dokladniej: na poczatek musisz wszystko wyjac a podloge dokladnie odtluscic benzyna ekstrakcyjna(kup sobie duuuuuuzy baniak,bedzie ci potrzebna),nastepnie oklejasz ja w calosci matami strajac sie przy tym zeby bylo jak najmniej szpar na łaczeniach,oczywiscnie nalezy je dokladnie wygrzac i podociskac to blachy. Postarja sie tez wytlumic sciane grodziowa od silnika,z praktyki wiem ze spokojnie da sie wszedzie podejsc od spodu, ja jak tlumilem to pod samą prawie szybe

. Jak juz wszystko dokladnie polozysz nastepna warstwą jest tzw "alsfalt" czyli masa bitumiczna,smarujesz nia dokladnie wszystko na grubosc ok 2-3mm a na to kladziesz folie(najlepiej taka jak pod panele).To juz koniec ciezkiej i brudnej pracy przy podlodze ,teraz ukladasz juz tylko 2-3 warstwy(w zaleznosci od grubosci) tzw. "filcu"(wyglada identycznie jak fabryczny) i skladasz samochod

.
Co do drzwi warto je wytlumic bo to w koncu gola blacha,podobnie tyle wneki nadkoli tylko ze: Tlumimy blache wewnatrz a nie na zewnatrz ,widac to dokladnie na zdjeciach(osobiscie tlumilem ten samochod)
http://www.dobryton.pl/podstrony/zabudo ... subaru.htm
Do łaczenia mat na drzwiach stosuje sie specjalne preparaty w sprayu ale sa one drogie wiec podobny efakt uzyskasz jesli laczenia wysmarujesz ladnie "asfaltem".
Jesli w drzwiach zamirzasz miec dobre glosniki to warto je tez "uszczelnic" matami tzn. zakleic wszystkie otwory(nie zaklejaj tych odwodniajacych

),jesli pozniej bedziesz chcial sie do czegos w drzwiach dostac to spokojnie wytniesz sobie dziurke nozem.
Jesli masz jeszcze jakies szczegolowe pytanka to smialo
