Od razu zaznaczam że koła stoją prosto i z belką niby wszystko póki co ok! Ale dzisiaj podczas wymiany tylnych amortyzatorów po stronie kierowcy zauważyłem na belce ślady otarcia ! kilka razy podczas jazdy zauważyłem zwłaszcza na zakrętach jakby coś dobijało ! Dzisiaj zauważyłem co to było! Po prostu belka dobija do karoserii! Ślady jak na zdjęciu!
Nie wiem co jest tego przyczyną! Koło stoją prosto belka pracuje bez skrzypów koła nie obcierają a jednak coś nie tak!
No ja stawiam na silentbloki,jeżeli byłby pęknięty drążek belka by siadła z jednej strony.
Tym bardziej właśnie ta belka!!Zauważ ze nie ma stabilizatora,wiec dobijanie na zakrętach jak najbardziej.
a moglaby siasc poducha od calej belki i stad jedna strona poszla w gore i przy nierownosciach dobija do karoserii?
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
mogla siasc poduszka mocowania belki ale to by sie tlukla dosc a jak sinbloki mocowania belki siadly to na zakretach bardziej sie przesowa belka i moze opieraco bude efekt jakby tyl plywal jakby zazucac mialo tyl auta