zmiana deski rozdzielczej po raz kolejny
- RaveMan
- Junior
- Posty: 242
- Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
- Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
- Numer Gadu-gadu: 4047375
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
- Kontakt:
zmiana deski rozdzielczej po raz kolejny
yo jestem posiadaczem puga 1,4 w wersji komercyjnej znaczy nie GT ani GTI jednak deska rozdzielcza jaka jest zainstalowana jest do bani (to jest ta wersja bez obrotomierza z zegarkiem przedzielona na pol) w zwiazku z czym chce ja zmieniic na taka z wersji GTI (nowy typ ofkorz) moje pytanie brzmi:
czy podczas takiej zamiany potrzeba instalowac w silniku i innych podzespolach samochodu jakies inne czujniki niz te ktore posiadam?
Jezeli ktos juz dokonal pomyslnej tego typu operacji to prose o kontakt w sprawie ewentualnej pomocy. Thanx pozdro
czy podczas takiej zamiany potrzeba instalowac w silniku i innych podzespolach samochodu jakies inne czujniki niz te ktore posiadam?
Jezeli ktos juz dokonal pomyslnej tego typu operacji to prose o kontakt w sprawie ewentualnej pomocy. Thanx pozdro
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
-
- Junior
- Posty: 325
- Rejestracja: 21 sty śr, 2004 7:57 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
z tego co wiem to deska gti ma troche więcej czujników niż zwykła zmiana by nie była chyba taka kłopotliwa tylko w gti prętkościomiesz masz bardziej po lewej stronie a w zwykłej na środku tylko chyba z tym by był problem bo linka prętkościomierzu nie może być pod skosem. Achya takie są problemy ale ktoś już przerabiał z zwykłej na gti, tylko nie wiem kto.
PRAWKO odebrane 7 luty 2007 i autko juz moje 205 1,4 60KM + GAZ
- robakkk
- Junior
- Posty: 262
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kalisz
Witam!!
Zalezy ktora deske chcesz zalozyc-jesli GTI z 4 wskaznikami po bokach,to bedzie problem,bo nie ma w zwyklych silnikach pomiaru cisnienia oleju,ani temperatury oleju. Jesli natomiast deska z dwoma wskaznikami,to wszystko jest,tylko trzeba wiedziec,gdzie szukac. Bez miernika,lutownicy i kawalka prszewodu do sztukowania sie nie obejdzie. Musisz tez miec kostki do licznika,bo inaczej nie podlaczysz-w licniku "bieda" sa trzy kostki,a w GT 4+obrotomierz.
...ale warto sie pomeczyc
Zalezy ktora deske chcesz zalozyc-jesli GTI z 4 wskaznikami po bokach,to bedzie problem,bo nie ma w zwyklych silnikach pomiaru cisnienia oleju,ani temperatury oleju. Jesli natomiast deska z dwoma wskaznikami,to wszystko jest,tylko trzeba wiedziec,gdzie szukac. Bez miernika,lutownicy i kawalka prszewodu do sztukowania sie nie obejdzie. Musisz tez miec kostki do licznika,bo inaczej nie podlaczysz-w licniku "bieda" sa trzy kostki,a w GT 4+obrotomierz.
...ale warto sie pomeczyc

Pozdrawiam,
Robakkk
Robakkk
- RaveMan
- Junior
- Posty: 242
- Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
- Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
- Numer Gadu-gadu: 4047375
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
- Kontakt:
no to zeagry juz sa teraz jeszcze daszek i montaz. Obrotomierz podlacza sie do cewki czy do czego bo widzialem przy cewce wtyczke z 4 kablami z czego 3 ida do srodka a 1 jest krociutki i zakonczony wtyczka. Czyzby wystarczyl kawalek kabelka i obrotomierz chodzi? Jak z pozostalymi podzespolami? Ktos mi kiedys pisal ze juz robil taka przerobke. NiechSieOdezwie i opisze to szewrszemu gronu. Thanx [pozdro
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero