Słabo przyspiesza i b. się grzeje...
- robakkk
 - Junior
 - Posty: 262
 - Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kalisz
 
Słabo przyspiesza i b. się grzeje...
...zwlaszcza na postoju szybko lapie wysoka temperature. Problemow z rozruchem,ani cieplego ani zimnego silnika nie ma. Przy przyspieszaniu jest buuuu i cienka zbiorka-brak reakcji na glebsze wcisniecie gazu poza wspomnianym,jakby zdlawionym buuuu. Dodatkowo jeszcze przerywa.
Moze ktos cos wie?
Silnik 1.4 TU- monowtrysk.
			
			
													Moze ktos cos wie?
Silnik 1.4 TU- monowtrysk.
					Ostatnio zmieniony 04 paź pn, 2004 6:14 pm przez robakkk, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Pozdrawiam,
Robakkk
			
						Robakkk
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Bo to pewnie nie jest wina silnika, tylko pompy paliwa lub osprzetu silnika.
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
No wlasnie ... zbyt uboga!
Dlatego stawiam na pompe paliwa, ktora nie wydala i daje zbyt male cisnienie.
Dlatego przy wysokich obrotach ma mula.
			
			
									
						
							Dlatego stawiam na pompe paliwa, ktora nie wydala i daje zbyt male cisnienie.
Dlatego przy wysokich obrotach ma mula.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Zaworow sie nie skreca
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
w tych dziedzinach precyzja wypowiedzi kosztuje nieraz wiele... Dlatego trzeba pilnowac szczegolow 
A co do tematu, wsyztsko sie zgadza..
Miksery gazu sa nieliniowe, szczegolnie w wyzszym zakresie predkosi obrotowych.
Jak masz gaz i gardziel (zwezke) miksera ustalone do w miare ekonomicznej jazdy, to nie zdziw sie ze u gory jest za ubogo...
Mikser Ci sie nie wyrabia kolego
Czy masz slaby AFR to mozna w swietny sposob sprawdzic, wielce szalenie efektowny...
 
W ciemna noc przepaluj autko kilka razy na maxa do konca obrotow... tak np. 6 startow od zera do 160, zhamowanie i jeszcze raz i tak 6 razy. a potem od razu sie zatrzymaj i lec zajrzec pod maske jak wyglada kolektor wydechowy. Jak sie swieci na bordowo...to znaczy ze masz EGT cholernie wysokie, czyli za uboga mieszanke...
EDIT: nie zauwazylem ze masz 1.4
 ... w twoim przypadku tak do 120-130, dokrec po pierwsze 3 biegi do czerwonego...
			
			
									
						
							A co do tematu, wsyztsko sie zgadza..
Miksery gazu sa nieliniowe, szczegolnie w wyzszym zakresie predkosi obrotowych.
Jak masz gaz i gardziel (zwezke) miksera ustalone do w miare ekonomicznej jazdy, to nie zdziw sie ze u gory jest za ubogo...
Mikser Ci sie nie wyrabia kolego
Czy masz slaby AFR to mozna w swietny sposob sprawdzic, wielce szalenie efektowny...
W ciemna noc przepaluj autko kilka razy na maxa do konca obrotow... tak np. 6 startow od zera do 160, zhamowanie i jeszcze raz i tak 6 razy. a potem od razu sie zatrzymaj i lec zajrzec pod maske jak wyglada kolektor wydechowy. Jak sie swieci na bordowo...to znaczy ze masz EGT cholernie wysokie, czyli za uboga mieszanke...
EDIT: nie zauwazylem ze masz 1.4
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- 
				Globus205
 
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Zaworow raczej ciasno sie ustawic nie da! 
A co do luzow, to moga byc wieksze badz mniejsze, ale wtedy auto bedzie dziwnie pracowalo.
Moze poprostu masz pasek rozrzadu o 1 zabek przestawiony! Objawy beda wlansie takie jak piszesz.
			
			
									
						
							A co do luzow, to moga byc wieksze badz mniejsze, ale wtedy auto bedzie dziwnie pracowalo.
Moze poprostu masz pasek rozrzadu o 1 zabek przestawiony! Objawy beda wlansie takie jak piszesz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora