p205 rallye 1.3 na dwoch gaznikach silnik tu24
p205 rallye 1.3 na dwoch gaznikach silnik tu24
witam! mam p205 rallye 1.3 na dwoch gaznikach silnik tu24, sportowe zawieszenie rok 90, ma podobno ok 106KM.... i tu pojawia sie pytanie czy taki model byl (jest) popularny w polsce i czy gdzieś mozna sprawdzic cenę za ile chodzą te 205? mozliwe ze bedę chcial go sprzedac a zupelnie nie mam pojecia co do ceny.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Chłopak próbuje poważne interesy zrobić, a Ty się z niego nabijasz! Sam myślisz że trafiłeś na naiwnego chyba!
Pkania, tak naprawdę to tych rally jest w Polsce jak grzybów po deszczu i rocznik `90 jest wart ok 1500zł i tyle też ja Ci za niego proponuję
Oczywiście żartowałem! Tak naprawdę to bardzo rzadki samochodzik na naszych drogach, ale żeby go wycenić musiałbyś podać więcej informacji!
Pkania, tak naprawdę to tych rally jest w Polsce jak grzybów po deszczu i rocznik `90 jest wart ok 1500zł i tyle też ja Ci za niego proponuję



Oczywiście żartowałem! Tak naprawdę to bardzo rzadki samochodzik na naszych drogach, ale żeby go wycenić musiałbyś podać więcej informacji!
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
no dzieki za pomoc.... za 2 tys nie sprzedam bo... 2 mies temu robilem przednie zawieszenie (amortyzatory przód tył, wahacze, koncówki drązka, stabilizatory, hamulce tarcze i klocki - i tyl okladziny - same czesci kosztowaly okolo 2 tys) miesiac temu doszedl jeszcze remont silnika (mial niskie cisnienie), wymiana oleju, rozrzadu... nowe zawory - to wszystko kosztowalo mnie troche (no majatku nie wydalem ale zawsze).
zostalo do zrobienia: lewa półoś, układ kierowniczy trzeba przejrzeć i tylna belka, a pozatym to jezdze nim caly czas do pracy jest ubezpieczony i ma wazne badania jeszcze prawie rok
jest bialy, ma felgi oz wheels, nisko zawieszony, w srodku czerwona wykladzina i siedzenia pół skóra czarne - te kierwocy w nie najlepszym stanie
zdjecia postaram sie podeslac do piatku - musze je najpierw zrobic
zostalo do zrobienia: lewa półoś, układ kierowniczy trzeba przejrzeć i tylna belka, a pozatym to jezdze nim caly czas do pracy jest ubezpieczony i ma wazne badania jeszcze prawie rok
jest bialy, ma felgi oz wheels, nisko zawieszony, w srodku czerwona wykladzina i siedzenia pół skóra czarne - te kierwocy w nie najlepszym stanie
zdjecia postaram sie podeslac do piatku - musze je najpierw zrobic