Przyłączam się do pytania - tylko proszę o konkretne informacje:
Od czego
Gdzie
Za ile
Ja szukałem i niestety bezskutecznie, a chętnie takowy zakupię.
			
			
									
						
							Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
- buniooo
 - Uzalezniony
 - Posty: 508
 - Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
 - Lokalizacja: Dolny Śląsk
 - Kontakt:
 
Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
Ja tez bym potrzebowal nowke. to ktos zdradzi gdzie cudo mozna dostac bo i IC niema:(
			
			
									
						
										
						- Slavko
 - Junior
 - Posty: 276
 - Rejestracja: 30 mar pn, 2009 9:50 am
 - Posiadany PUG: 205 XRD 91`
 - Numer Gadu-gadu: 6259259
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
Czujnik kupiłem w sklepie na wapiennej we wrocq 
Czujnik Intermotor, nr katalogowy 53800, cena ok 200zł
Można równiez zamowić i sprowadzą taki czujnik made in france, cena 400 zł
			
			
									
						
										
						Czujnik Intermotor, nr katalogowy 53800, cena ok 200zł
Można równiez zamowić i sprowadzą taki czujnik made in france, cena 400 zł
- Czak
 - Uzalezniony
 - Posty: 703
 - Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
 - Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
 - Numer Gadu-gadu: 2757168
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
Otóż mój wskaźnik jest mniejwiecej na 1 barze , lub na czerwonym polu jak sie jedzie to mniejwiecej jest na 2 barach. Może mi ktoś powiedzieć , czy to zależy od wycieku z silnika (który jeszcze nie został załatany;>?) czy jest to jakaś inna przyczyna , lub moze przekłamywać ?.
P.S Wymieniłem żarówki przy zegarach , bo nie świeciły OT co nie było tak źle .
			
			
									
						
										
						P.S Wymieniłem żarówki przy zegarach , bo nie świeciły OT co nie było tak źle .
- 
				Jarmarek
 - Maniak
 - Posty: 1435
 - Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi
 - Numer Gadu-gadu: 2422735
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
Raczej mało prawdopodobne.
Przyczyny mogą być 3(wszystkie tak samo prawdopodobne):
1. Źle wyskalowany licznik
2. Uszkodzony/psujący się czujnik (ten większy) ciśnienia oleju
3. Problem z drożnością układu ciśnienia/kończąca się pompa oleju
			
			
									
						
							Przyczyny mogą być 3(wszystkie tak samo prawdopodobne):
1. Źle wyskalowany licznik
2. Uszkodzony/psujący się czujnik (ten większy) ciśnienia oleju
3. Problem z drożnością układu ciśnienia/kończąca się pompa oleju
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl