w sumie prosta robota


pewnie jakis mechanik, do ktorego trzeba pojechac, powiedziec o co cho, zaplacic normalna cene i pare dni pozniej odebrac auto zrobione.Agnieszka pisze:
A teraz niech mi ktoś powie, kto mi to wszystko wymieni, hmm?
true, true... tylko zdaje mi się, że sensem pytania było poszukiwanie jakiegoś warsztatu/mechanika, który jest godny polecenia. Komentarz chyba trochę spóźniony.Altowiolistka pisze:pewnie jakis mechanik, do ktorego trzeba pojechac, powiedziec o co cho, zaplacic normalna cene i pare dni pozniej odebrac auto zrobione.
Dobra, dobra... od razu 1.6 byś chciała mieć. To tylko żeliwny blok.Agnieszka pisze:Uszczelka, rozrząd i amorki wreszcie wymienione
Przy okazji o mały włos nie okazało się, że mam 1,6 a nie 1,4
No pewnie, że bym chciała. Ale przypuszczam, że po kilku dniach przestałoby mi wystarczać i włożyłabym taki silnik jak daro, który znowu po kilku dniach, może tygodniach zostałby zamieniony na taki jak ma meteorrr.cejot pisze:Dobra, dobra... od razu 1.6 byś chciała mieć.
Ja wycieraczki też niedawno wymieniłam.P1u70 pisze:Ja na dniach wymienilem wycieraczki.
Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam pytanie, ale sytuacja była taka, że pompa wody i pasek rozrządu, które kupiłam okazały się złe. I stąd padło podejrzenie ze strony mechaników, że to może być 1.6.P1u70 pisze:Czego o maly wlos?
Dobrze zrozumialasAgnieszka pisze:Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam pytanie
Hehehe...dzikson pisze:Temu chyba nic nie brakuje, więc za 1.6 i więcej nie ma się co ogladać![]()
Tył się podniósł, a o to właśnie mi chodziło. Więc nie jest źle (choć mogłoby być lepiej).dzikson pisze:A jak tylna oś? Poprawiło się?