witam dzisiaj spardziłem dokładniej moje zawieszenie i okazalo sie ze mam zamontowane sprężyny EIBACH EW7004001VA. z tabeli którą znalazłem na necie wynika ze sprezyny te obnizają auto jakies 30-40mm
natomiat u mnie przednia zawiecha stoi bardzo wysoko , i tak z założonymi tymi sprężynami. (jakies 9cm od koła do nadkola)
co jest przyczyną tego? amortyzator? czy co????? dajcie znac
pozdrawiam
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
niewiem co robic, próbowałem moze podniesc dupe to wedty przód troche opadnie, ale jak ktos mi powie ze zmiana wysokosci tyłu jest łatwa to chyba go na miejscu udusze...
niewiem powoli co robic...;.
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
grzechuuu205 pisze:
ale jak ktos mi powie ze zmiana wysokosci tyłu jest łatwa to chyba go na miejscu udusze...
jak już uporasz sie z belką nie rozbieraną od lat (ewentualnnie powymieniasz co potrzeba) i zmienisz wysokość 1 raz
to następna zmiana to pikuś PAN PIKUŚ
w zasadzie odkręciłem sruby na obydwu drążków skrętnych (sruby od strony mocowania do nadwozia) i wtedy (tak wynika z opisu kótry znalazłem na forum P 309) nalezy stukac młotem wachacz od strony wewętrznej w kierunku strony zewnetzrenej.... ale cos nie szło... cos jescze sie odkreca czy jak?
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
mam pytanie jeszcze jedno. silnik 1.9 D jest ciezszy od 1.9 GTI?
bo na stronie GTIdrivers.com ktos napsiał ze do GTI są sprezyny 7001.... a nie 7004.... (jakie ja akurat mam). Lecz z tabeli wynika ze po 89 roku byly jakies inne montowane.
Sebek pisze:grzechu, ja to nie wiem jaki mam numer swoich Eibach'ów ale mam TU wiec u mnie to i tak wychodzi inaczej niż w GTI mimo że mam żeliwny blok
a jak wygląda to u ciebie? jest obnizony czy normalnie jest? na sprężynach Eibach jest na drugim swoju od dołu numer zawsze napisany, jak bys mogł spradzic to i tak był bym bardzo wdzieczny
Banita - odkręcić? jak cos to u mnie z tyłu wysokosc od nad kola do srodka felgi wynosi okołom 300mm (ale jeszce za pare godzin dokładnie sparwdze. Aha, i z tyłu mam amorki PEUGEOT i jakis tam numer + ktos albo oryginalnie są na nich zółty pasek.
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
jest obniżony , a co do numeru będę musiał się przyjrzeć bo zawsze widziałem tylko znaczek Eibach malowany na biało,,, ja to ogólnie w nich to zbyt wielu zwojów nie mam ile Ty masz u siebie