
ale znalazłem chyba rozwiązanie --> http://www.aussiefrogs.com/forum/archiv ... 52249.html
jest duzo ludzi którzy kupili sprezyny te co ja mam czyli 7004... i nic one nie dają, natomiast montaz sprężyn 7001... daje obnizenie rzędu 40mm.
to sprezyn które teraz mam zamontowane mam tez TUV - na kótrym pisze na poczatku PEUGEOT 205 DIESEL.
hmmm Eibach robi troche ludzi w kulki, mówiąc ze spręzyny dla modeli 205 II są takie same dla wszytkich wersji silnikowych...
dane moich spręzyn (7004-120)
liczba zwoi - 4.5
śr. zew. - 154.75mm
wysokość - 290mm
średnica drutu - 12mm
charakterystyka linearna
dane spręzyny które obnizają GTI czyli (7001-120)
liczba zwoi - 6.5
śr. zew: 155.25mm
wysokość : 275mm
śr drutu: 12.25mm
Charakterystyka: progresywne
w kontroli TUV jest tez napsiane, że spręzyny te moga byc stosowane do: 20CA91, 20CA92, 20CDJ2 - a takze do 5 drzwiowych (20A...) - czyli wynika z tego ze stosowane powinny byc wyłącznie do silników Diesla. napisane jest takze ze obnizenie jakie zanotowano podcza próby (na Dieslu) wynosi ok. 35mm
a tu cały ten certyfikat ---> http://autoteile-owl.de/eibach-gutachten/E7004-120.pdf
jest jakas róznica w zawieszeniu w GTI miedzy rokiem np 86 a 91? mam na mysli osadzenie spręzyny itp...?????