Gdzie Ta Iskra czyli GTI nie odpala.. HELP!!!
- 
				wozek
 - Nowicjusz
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 12 lut czw, 2004 9:51 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Gdzie Ta Iskra czyli GTI nie odpala.. HELP!!!
Pomocy!! Jak sie nagrzeje to nie odpala, ale na pych 
 odpala, jak postoi całą noc odpala bez zająknięcia. Sprawdzałem i na ciepłym silniku niema iskry, nawet cewka nie daje 
  Nie bardzo rozumiem tą sytuacje z brakiem iskry, sprawdzałem jak niechciał odpalić i niema, minute później go pociągnąłem to odpalił od razu :/ gdzie jest zależność??? Z góry dzieki!
			
			
									
						
										
						- iveras
 - Maniak
 - Posty: 1068
 - Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
 - Posiadany PUG: Roland Garros
 - Numer Gadu-gadu: 1660813
 - Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
 
Mam to samo. Nie pamiętam jednak do czego drogą eliminacji doszliśmy przy moim ... Chodziło o kabel biegnący do pompy paliwa. Prawdopodobnie jest uszkodzony i przy wysokiej temperaturze nie przewodzi prądu do pompy, czym jej nie uruchamia. Auto nie dostaje paliwa i dopiero po przestygnięciu kabel przewodzi elektrony prawidłowo. Sprawdzaliśmy i pompa nie pompowała benzyny, kiedy przestygło benzyna leciała. To jest to. Tylko gdzie ten kabel? Jeszcze nie wiem!
			
			
									
						
							If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
			
						_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- 
				wozek
 - Nowicjusz
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 12 lut czw, 2004 9:51 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Z pompą wszystko Ok paliwo sie leje problem leży gdzies po stronie instalacji zapłonowej. Cewka, moduł, palec, aparat, przewody? Cholera wie co to wymieniłem narazie przewód od cewki do aparatu i nicna ciepłym silniku niema iskry, nawet cewka nie daje Nie bardzo rozumiem tą sytuacje z brakiem iskry, sprawdzałem jak niechciał odpalić i niema, minute później go pociągnąłem to odpalił od razu
Zmień na próbę cewkę, potem moduł, bo to prawdopodobnie któraś z tych dwóch rzeczy. W cewce można ewentualnie zmierzyć jeszcze rezystancję poszczególnych uzwojeń i coś wydedukować na tej podstawie, ale prościej ją po prostu podmienić.
Sprawdź jeszcze osadzenie i czystość wszystkich bezpieczników i przekaźników, szczególnie tych w komorze silnika - może tu leży problem.
Pozdr
Piweł
			
			
									
						
							Sprawdź jeszcze osadzenie i czystość wszystkich bezpieczników i przekaźników, szczególnie tych w komorze silnika - może tu leży problem.
Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
			
						- 
				duri666
 
w mojej maszynie bylo to samo.na zimona chodzi az milo,a po zagrzaniu lipa(ginela iskra).po zjezdzeniu ok 5 mechanikow i wysluchaniu gdybania ze moze cewka,moze aparat,moze modul,a najlepiej to jakby kupic caly nowy silnik z osprzetem 
 jeden z nich podjol sie na wlasna reke(on inwestowal w czesci do sprawdzenia,a kto mial tego typu problemy wie ze nie jest to tanie,a znalezienie uzywanego elementu odpowiedniego typu nikiedy graniczy z cudem)i jek sie okazalo byl to MODUL.tak wiec Ja na twoim miejscu sprawdzilbym najpierw modul-nie koniecznie orginalny(jednak co fabryka to fabryka-ja mam od poloneza,jednak tego modulu nie polecam-auto jezdzi,ale to nie to)wystarczy zeby byl od auta o zlizonej pojemniosci i tego samego typu(jedno-punkt,wielo-punkt). Pozdrawiam i Zycze powodzenia w naprawie 