Obiecany update, wiec nowe fotki:

Mala nieszczelnosc spowodowala docelowo korozje serwa

porownanie dwoch pomp hamulcowych, 205 vs 406

odkrecanie przewodow hamulcowych

odkrecanie pompy hamulcowej

pompa hamulcowa - Peugeot 205

na gorze pompa z 406m na dole z 205

wstepna przymiarka pompy z 406 do serwa 205

serwo pobieznie oczyszczone i przygotowane do demontazu

scina grodziowa w bardzo dobrym stanie, jedynie dwa male ogniska

rdza przeszlifowana, potem calkowiecie usunieta, zabezpieczone miejsca kortaninem, podklad i lakierowanie

dla odmiany (zeby nie wszystko bylo anodowane) hamulce 306GTi pomalowane na czerwono

przerobka tylnej wiazki pod swiatla nowego typu

wszystko sprawdzone przed montazem (spalona zarowka podswietlenia tablicy zostala wymieniona)

przeguby byly w bardzo dobrym stanie. ale pekniete gumowa oslona zachecala do rozebrania, wyczyszczenia i zlozenia na nowym smarze

wszystko wylizane i posegregowane

gotowe do skladania

tylko polaczyc

mozna zakladac na aucie

jak widac, skrzyni nie widac

zaba trzyma silnik - to takie francuskie

czas wyjac serce lwa

serce wyjete, czas na operacje

zaczynamy otwierac

troche trzeba poodkrecac

udalo sie odkrecic

kolko pasowe zdjete

czesciowo rozbrojony

tak sie zabieramy za nastepne kolko

to tez udalo sie odkrecic

pasek mozna juz zdejmowac

pokrywa zaworw zdjeta, czas na glowice

sruby glowicy zostaly poluzowane zgodnie ze schematem, jedna juz wyjeta

pora na nastepne

glowica zdjeta, gotowa do rozebrania

sruby ulozone wg kolejnosci (nie, nie byly ponownie montowane, Don skladal na nowych srubach)

komory spalania

popsulo sie

koniec kolejnego etapu, pora do domu, lew zostal bez serca
Milego ogladania, tak jak mowlielm, fotografii dokumentujacej ten tuning przez duze Teeeee jak to mowi Munio jest sporo i mozecie sie spodziewac, ze regularnie co jakis czas bedzie pojawiala sie kolejna porcja.
Car Valeting, Car Detailing.