Od pewnego czasu wentylator nawiewu ma za małe obroty. Dodatkowo nie zawsze da się włączyć. Po lekkim uderzeniu w panel sterujący załącza się i można sterować nawiewem płynną regulacją.
Podejrzenie pada na potencjometr lecz nie mam pojęcia jak po wyczepieniu płytki z zatrzasków wymontować go aby sprawdzić ślizgacz lub złącze. 
Druga sprawa. Włączając reflektory obroty zmniejszają się  o ok 20% a załączenie ogrzewania tylnej szyby powodują dalszy spadek obrotów wentylatora o koleje 20% (te procenty to pomiar na słuch).
Podpowiedzcie co i jak.
			
			
									
						
							Jak wymontować regulator nawiewu
- 
				borek_wpr
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Jak wymontować regulator nawiewu
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
			
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: Jak wymontować regulator nawiewu
A mase karoseri to ty masz porzadnie podlaczona ?
			
			
									
						
										
						- 
				borek_wpr
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: Jak wymontować regulator nawiewu
Masa na silniku jak też masa karoserii były oczyszczone,posmarowane pastą miedzianą i porządnie przykręcone. Silnik dmuchawy przeglądałem w lecie więc powinien być sprawny. Zamiast silnika podłączę woltomierz i odczytam co jest na wyjściu- wtyczce.Może oprócz niekontaktowaniu potencjometru padł układ wykonawczy?
			
			
									
						
							Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
			
						- 
				borek_wpr
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: Jak wymontować regulator nawiewu
Po spryskaniu potencjometru środkiem do czyszczenia styków i wykonaniu kilku obrotów rezultat był marny.Pomiar napięcia wykazał 8.4V.wyłączyłem wentylator i polałem wtyczkę silnika.Chemia zrobiła swoje.Teraz podaje napięcie 12V a po uruchomieniu motoru 14,3V.Wydajność wentylatora wyraźnie się poprawiła choć obroty po załączeniu świateł i grzałki trochę siadają.
			
			
									
						
							Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...