
Jak widać wnętrze w całkiem niezłym stanie było. Jechałem po nią specjalnie do Katowic ;] Pierwsza rzeczą która wyleciała z hukiem z samochodu było radio i skórzany mieszek od zmiany biegów. Zamiast "Gelharda" na kasety wrzuciłem Kenwooda KDC w5031, a mieszek dokupiłem z bezowej skóry. Następnie kolejna wymiana licznika - z GTI na GTI zamieniłem... ??? No tak jak pisze ;] Z nowej wersji GTI który miałem założyłem stara wersje (no nie tak od razu, bo to się zmieniało, ale w końcu miałem najstarszy możliwy typ licznika od GTI firmy Veglia, po czym zmieniłem na brytolski liczniki - GTI wyskalowane w milach z bocznymi zegarami ze zwykłego GTI...Ciągle szukam ideału



MODEL: 205 Indiana, 92r.
SILNIK: 1.4 8v - TU3M
MOC: katalog podaje 75KM i jakieś 111Nm
UKLAD DOLOTOWY: seria, ze stożkiem w planach...od tylko dla lepszego samopoczucia...
UKLAD WYDECHOWY: prawie seria, jedynie wycięty kat i ogromny przedmuch za "downpipem" - na wiosnę plan, żeby przedmuchu się pozbyć i może coś jeszcze zawalczyć
ELEKTRONIKA: bez zmian
UKLAD NAPĘDOWY: krótka skrzynia (ale tak miałem z fabryki)... zaczyna hałasować i może na czas odległego w czasie remontu założę "długą" - oby nie!
ZAWIESZENIE: springi Gutmann -40, amory ALKO - gazowe, tył to jakaś wielka niewiadoma z belką do remontu...tradycyjnie - na wiosnę
UKLAD HAMULCOWY: z przodu hamulce z 205 GTI - tarcze Brembo Max + klocki Ferodo Premier, serwo z 205 GTI, pompa z 406 w drodze. Z tyłu bębny, ale kompletna belka na tarczach w trakcie "tworzenia" - tradycyjnie plan "wiosna"
BODY-KIT: Maska od 205 Automatic, tylna podkładka pod zderzak od 205 GTI wraz z lotką na klapę. Ponadto tylna podkładka jest również z przodu



ŚRODEK: prawie seria, poza kierownica z 309 GTI i szelkami Schrotha czerwonymi. No i jeszcze licznik od GTI z podłączonymi wszystkimi kontrolkami i beżowy mieszek zmiany biegów...i pokryta skórą gałka. Więcej zmian nie pamiętam ;]
CAR-AUDIO: Kenwood KDC-W5031, do tego wzmak też Kenwooda, skrzynka w bagażniku i w miarę niezłe głośniki Pioneera z przodu. Nie jest to jeszcze to czego oczekuje, ale na razie mam ciekawsze wydatki.
INNE: Felgi ATS wzorowane na EXIPach z katalogu dodatkow. Poza tym plany, plany, plany. Poczynając od tych wymienionych, przez wymianę przedniej zawiechy na komplecik z GTI, po jakiś swapik... Jakieś TU5 ze 106, albo bardziej tradycyjnie - XU9 z Gita albo Mi16 albo...najmniej tradycyjnie - 2,1 TD z Citroena XMa. No i w międzyczasie doprowadzenie blach do ideału (mam już nowy okular kupiony i czekam na chwilę wolnego czasu żeby go założyć, poza tym "reklamacja maski" i być może wymiana drzwi prawych...klepanie prawego i lewego tyłu, ew. wymiana przedniego lewego błotnika - w końcu ma być IDEALNIE...żeby mi jakieś lubelskie typy o tuningu przez małe t nie mówiły











Jak wrócę do domu, to uporządkuję te fotki

