konwersja 1.9 8V na 16v
- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
konwersja 1.9 8V na 16v
Witam na początku chciałem się przywitać gdyż jestem nowy.
Interesuje mnie czy do silnika 1.9 8V z GTI da się wsadzić głowice z Mi16 ??
Bardziej interesuje mnie czy pasuje P&P niż ile trzeba wydać worków kasy na połączenie bloku z głowicą.
Czy w obu silnikach uszczelka głowicy wygląda tak samo ??
Czy trzeba frezować tłoki w pod zawory ??
I drugie moje pytanie lepiej wsadzać kompletne Mi16 czy może dłubać 8V ??
Jeżeli temat był to przepraszam ale szukałem w nocy i nic nie znalazłem.
			
			
									
						
							Interesuje mnie czy do silnika 1.9 8V z GTI da się wsadzić głowice z Mi16 ??
Bardziej interesuje mnie czy pasuje P&P niż ile trzeba wydać worków kasy na połączenie bloku z głowicą.
Czy w obu silnikach uszczelka głowicy wygląda tak samo ??
Czy trzeba frezować tłoki w pod zawory ??
I drugie moje pytanie lepiej wsadzać kompletne Mi16 czy może dłubać 8V ??
Jeżeli temat był to przepraszam ale szukałem w nocy i nic nie znalazłem.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
http://forum.peugeot205.pl/search.php?k ... mit=Szukaj
Szukaj dalej temat maglowany
W klubie chyba nie ma nikogo, kto zakladalbym na blok od 8v glowice od mi16 wiec mozesz nie uzyskac porownania zyskow i strat.
			
			
									
						
										
						Szukaj dalej temat maglowany
W klubie chyba nie ma nikogo, kto zakladalbym na blok od 8v glowice od mi16 wiec mozesz nie uzyskac porownania zyskow i strat.
- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Samo wyszukiwanie jest na temat silnika Mi16. A mnie bardziej interesują różnice w głowicach niż kompletny swap.
Bo po co kupować cały kompletny Mi16 remontować go i wsadzać jeżeli ma się dobre 1.9.
A czy ktoś tutaj modyfikował 1.9 8V ??
			
			
									
						
							Bo po co kupować cały kompletny Mi16 remontować go i wsadzać jeżeli ma się dobre 1.9.
A czy ktoś tutaj modyfikował 1.9 8V ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Glowice roznia sie zasadniczo.  
Tlok z mi16 jest o jakis 1 mm nizszy niz ten z 8v (122 konie, zdaje sie ze symbol silnika to dkz)
			
							
			
									
						
										
						Tlok z mi16 jest o jakis 1 mm nizszy niz ten z 8v (122 konie, zdaje sie ze symbol silnika to dkz)
- marcinpug
 - Junior
 - Posty: 442
 - Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
 - Numer Gadu-gadu: 2052464
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
moim zdaniem taniej wychodzi dłubanie 8V . A sam mam 1.9 gti 8V 151KM zhamowane.
			
			
									
						
										
						- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Koszta są podobne... ale nie ma sensu głowicy z Mi16 zakładać na blok 8v... jak już coś to tylko i wyłącznie kupić Mi16 i włożyć komplet.
A Gti od Marcina rzeczywiście swoje jedzie
A u Nas wciąż jest jeszcze jeden silnik 1.9 8v który zapewne więcej by wypluł na hamowni.
			
			
									
						
							A Gti od Marcina rzeczywiście swoje jedzie
A u Nas wciąż jest jeszcze jeden silnik 1.9 8v który zapewne więcej by wypluł na hamowni.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Jaki setup silnika ??marcinpug pisze:moim zdaniem taniej wychodzi dłubanie 8V . A sam mam 1.9 gti 8V 151KM zhamowane.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- chaos
 - Junior
 - Posty: 351
 - Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
 - Posiadany PUG: sie mota zmota
 - Numer Gadu-gadu: 3116894
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
mocny  
			
			
									
						
							sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
			
						- joker
 - Junior
 - Posty: 109
 - Rejestracja: 09 kwie pn, 2007 11:16 pm
 - Posiadany PUG: brak
 - Numer Gadu-gadu: 2028006
 - Lokalizacja: Płock
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Ja uważam, że lepiej dłubać 8v. Bardziej podoba mi się charakterystyka momentu i mocy w tym silniku. Naprawy o wiele tańsze. A jak kupisz 16-tkę to i tak musisz zrobić remont zanim zabierzesz się za dłubanie potem swap i koszty ogromne się zrobią. Zresztą bezzproblemowych 1.9 8v z mocą ponad 150km nie trzeba długo szukać a poczytaj sobie ile mi16 jeździ a ile stoi i ciągle coś się psuje.
			
			
									
						
							Były : 205 GTi (Rajdówka) 
Obecny : 208 GTi FL
			
						Obecny : 208 GTi FL
- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
chcialbym przypomniec ze wielu GTI z 8v brakuje do fabrycznych osiagow, wiec to raczej wina uzytkownika niz silnika.
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Pytałem właściciela jaki setup. Ta odpowiedź niewiele wnosi do tematuchaos pisze:mocny
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- marcinpug
 - Junior
 - Posty: 442
 - Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
 - Numer Gadu-gadu: 2052464
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Cieńki zobacz mój profil i zdjęcia z budowy w K-sport
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
No dobrze ale nigdzie nie jest napisane jaki wałek jakie zawory jak przygotowana głowica czy wycięte prowadnice czy zrobione w stożek itd. chyba ze czegoś się nie doszukałem.marcinpug pisze:Cieńki zobacz mój profil i zdjęcia z budowy w K-sport
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- kubas
 - Maniak
 - Posty: 1183
 - Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
 - Posiadany PUG: rallye
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Wałek catcams, stand alone vems to najważniejsze mody 
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: konwersja 1.9 8V na 16v
Wałek wałkowi nie równy. A mi bardziej chodzi o parametry wałka, średnice zaworów, kanałów itd. Jeżeli to oczywiście nie tajemnica.kubas pisze:Wałek catcams, stand alone vems to najważniejsze mody
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)