szyberdach
- 
				januszj
 
- 
				januszj
 
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Jest jeszcze inny sposob. Trzeba odpowiednio przylozyc do sruby punktak, i uderzac w niego mlotkiem (mocniej lub slabiej) tak aby spowodowac obrot sruby w lewa strone.
Lepsze to rozwiazanie od wiercenia, poniewaz przy nieodpowiednim wierceniu mozna uszkodzic gwint gniazda, i pozniej trzeba by gwintownikiem poprawiac, a nie zawsze sie uda! Wtedy trzeba powiekszac rozmiar otworu, zmieniac srube na srube o wiekszej srednicy itp.
Dodatkowo nieumiejetnie wiercac latwo spowodowac "skantowanie" wiertla, w wyniku czego wywiercimy krzywy otwor.
Zanim sokolwiek zaczniesz robic, popsikaj srube WD40, badz tez czysta ropa (lepiej penetruje). I sproboj dzien pozniej to odkrecic.
Odkrecajac srubokretem, wazne jest aby dobrze dociskac srubokret do sruby.
			
			
									
						
							Lepsze to rozwiazanie od wiercenia, poniewaz przy nieodpowiednim wierceniu mozna uszkodzic gwint gniazda, i pozniej trzeba by gwintownikiem poprawiac, a nie zawsze sie uda! Wtedy trzeba powiekszac rozmiar otworu, zmieniac srube na srube o wiekszej srednicy itp.
Dodatkowo nieumiejetnie wiercac latwo spowodowac "skantowanie" wiertla, w wyniku czego wywiercimy krzywy otwor.
Zanim sokolwiek zaczniesz robic, popsikaj srube WD40, badz tez czysta ropa (lepiej penetruje). I sproboj dzien pozniej to odkrecic.
Odkrecajac srubokretem, wazne jest aby dobrze dociskac srubokret do sruby.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				januszj
 
Kaktus, ogólnie masz całkowitą rację, tylko że w tym przypadku łeb śruby jest mocno schowany w wąskim zagłębieniu i tam coś zrobić punktakiem może być bardzo trudne a trochę mocniejsze uderzenie niebezpieczne dla szyby. Ja pisałem żeby rozwiercić tylko sam łeb śruby i resztę wyciągnąć, a potem walczyć dalej, ale już z daleka od szyby.
			
			
									
						
										
						- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
No mozliwe, nie zawsze da sie wlansie punktakiem odrecic srube.
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora