ciepły silnik ciężko odpala
- 
				Roland
 
ciepły silnik ciężko odpala
jak w temacie , autko to 205 1,6 gti
objawy sa następujące- jak pug postoi przez noc to odpala od "pierwszej iskry", a jak troche się rozgrzeje to już znacznie gożej jest , muszę go dobre 3-7s kręcić.
Znalazłem jednego posta z podobnym problemem, ale nie było rozwiązanie (padłą sugestia że to jakiś kabek , który nagdzewa sie) dodam że mam nowe kable +kopułke i świece
			
			
									
						
										
						objawy sa następujące- jak pug postoi przez noc to odpala od "pierwszej iskry", a jak troche się rozgrzeje to już znacznie gożej jest , muszę go dobre 3-7s kręcić.
Znalazłem jednego posta z podobnym problemem, ale nie było rozwiązanie (padłą sugestia że to jakiś kabek , który nagdzewa sie) dodam że mam nowe kable +kopułke i świece
- Demo84
 - Junior
 - Posty: 155
 - Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
 - Numer Gadu-gadu: 3082188
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
A no ma!  
			
			
									
						
							Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
			
						Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
ja tam zbyt sie nie znam ale pomyslalem ze moze cos ze swiecami - bo one maja swoj wspolczynnik temperaturowy
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
A no zawory maja bardzo duzo do tego!
Jak walek rozrzadu jest zjechany, to powstaja kosmiczne luzy na zaworach, i przy odpalaniu silnik ma duze przedmuchy, nie ma kompresji, i ma problemy z odpaleniem.
Ale dlaczego tylko jak jest cieply to juz nie wiem? Pewnie ma to jakas zaleznosc z temperatura oleju, ale ciezko jest mi powiedziec.
warto o awariach walkow rozrzadu poczytac na stronie http://www.swiatek.com.pl/regeneracja1.htm
			
			
									
						
							Jak walek rozrzadu jest zjechany, to powstaja kosmiczne luzy na zaworach, i przy odpalaniu silnik ma duze przedmuchy, nie ma kompresji, i ma problemy z odpaleniem.
Ale dlaczego tylko jak jest cieply to juz nie wiem? Pewnie ma to jakas zaleznosc z temperatura oleju, ale ciezko jest mi powiedziec.
warto o awariach walkow rozrzadu poczytac na stronie http://www.swiatek.com.pl/regeneracja1.htm
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				Roland
 
autko ma 165tyś, wymienię filtr i dam znać czy jakaś poprawa.samer pisze:A jaki przebieg ma autko ? Mysle ze walek rozrzadu juz jest zjechany (1.6gti tak maja :/ )
A co do zaworków i wałka to mam nadzieję że nie
A tak oprzyokazji wiecie ile kosztuje kolektor Supersprinta... 2tyś!!! a do golfa jakeś 1-1,2tyś strasznie droge są części do naszych autek. No cóż ale są klasa samą w sobie
- 
				Roland
 
autko ma 165tyś, wymienię filtr i dam znać czy jakaś poprawa.samer pisze:A jaki przebieg ma autko ? Mysle ze walek rozrzadu juz jest zjechany (1.6gti tak maja :/ )
A co do zaworków i wałka to mam nadzieję że nie
A tak oprzyokazji wiecie ile kosztuje kolektor Supersprinta... 2tyś!!! a do golfa jakeś 1-1,2tyś strasznie droge są części do naszych autek. No cóż ale są klasa samą w sobie
- 
				Roland
 
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Szczerze? watpie aby to pomoglo...
A skad wiesz ze walek jest ok? Robiles pomiary?
			
			
									
						
							A skad wiesz ze walek jest ok? Robiles pomiary?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
na oko to sie do okulisty chodzi, jak boli.
U mnie "na oko" tez byl dobry, a auto na cieplym ledwo odpalalo, na zimnym palilo na dotyk, a predkosc maksymalna mialem 160 w 1.6 GTI!
			
			
									
						
							U mnie "na oko" tez byl dobry, a auto na cieplym ledwo odpalalo, na zimnym palilo na dotyk, a predkosc maksymalna mialem 160 w 1.6 GTI!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora