Hej,
Po wymianie UPG okazalo sie, ze auto na paliwie nie chce jechac ...
szarpie jakby ktos ciagnal do tylu na linie ale na pelnym gazie jedzie ...
WTF ???
Kody bledu:
21 - throttle position sensor/idle
33 - MAF/throttle switch/MAP sensor
52 - lambda system control
wg innego PDFa
21 - throttle pot sensor (TPS) or TPS circuit
- throttle switch (TS), iddle contactor TS circuit
33 - air flow sensor (AFS) or AFS circuit
- MAP (manifold absolute pressure) sensor or MAP sensor circuit
52 - mixture control, supply voltage, air or exhaust leak ...
Byla odpinana kostka od krokowca, czujnika przepustnicy ... ta od przeplywu powietrza chyba nie ... o co kaman? Teraz na chlodniejszym silniku nie szarpal ... cos wyczytalem, ze przy nagrzanym silniku otwiera sie zawor powietrza dodatkowego i chyba wtedy czujnik przepustnicy jest pomijany ... moze ktos cos wiecej powiedziec?? Jak auto ostygnie to sie przejade by kuknac, czy na zimnym jest ok, jak to wystepuje tylko na goracym to wtedy to wyjdzie i bedzie wiecej info.
Dodam, ze na wlaczonym silniku napiecie zmienia sie na wyjsciu kostki od czujnika polozenia przepustnicy przy dodawaniu gazu, wiec teoret. to powinno byc ok.
Szarpie na benzynie, na LPG jest ok
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Szarpie na benzynie, na LPG jest ok
Ostatnio zmieniony 28 cze pn, 2010 10:41 am przez Pieraś, łącznie zmieniany 1 raz.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: MAF/throttle switch/MAP sensor - blad 33, WTF ???
moze jak ci zakładali cały dolot i wylot to jest moze nieszczelny - wynikało by to z błedu 52
lecz dzwoniąc do mnie ostatnio i odłączywszy kostke od czujnika przepustnicy silnik zaczoł chodzić... (wysokie obroty)
mysle ze czujnik połozenia przepustnicy.
lecz dzwoniąc do mnie ostatnio i odłączywszy kostke od czujnika przepustnicy silnik zaczoł chodzić... (wysokie obroty)
mysle ze czujnik połozenia przepustnicy.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: MAF/throttle switch/MAP sensor - blad 33, WTF ???
Ale bez niego tez nie moglem jechac ... tzn tez szarpal i temperatura silnika nie ma wplywu.
Wylot .. tzn?
Wylot .. tzn?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: MAF/throttle switch/MAP sensor - blad 33, WTF ???
hmmm ... niby wymieniali uszczelke kolektora wydech. i ta pod kolektorem przy rurze ...
To co pisales i rozmawialismy o czujniku polozenia przepustnicy, to czy to nie jest tez analizowane przez komputer od LPG? Tzn, gdyby to faktycznie bylo walniete to na gazie nie byloby tego efektu? Bynajmniej na 3 pinach napiecie sie zmienia ale czy dobrze to HGW
To co pisales i rozmawialismy o czujniku polozenia przepustnicy, to czy to nie jest tez analizowane przez komputer od LPG? Tzn, gdyby to faktycznie bylo walniete to na gazie nie byloby tego efektu? Bynajmniej na 3 pinach napiecie sie zmienia ale czy dobrze to HGW

Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Szarpie na benzynie, na LPG jest ok
Oddalem puga tam, gdzie robili uszczelke ... co dziwne, to to, ze jak gosc chwycil silnik u gory i lekko przechylil w strone grodzi to traci obroty ... gdzie moglby brac lewe powietrze?? tak sobie pomyslalem, ze gdyby oni dobrze przykrecili kol. ssacy i glowice to jedynie nieszczelnosc chyba moglaby byc na module (obudowie) wtrysku?? rozrzad moze tez miec tu cos do rzeczy?
EDIT:
- powiedzialem by przeczyscili ten czujnik-potencjometr, jak to nie pomoze to za 70zl kupuje cala kopule z wtryskiem itp
EDIT:
- powiedzialem by przeczyscili ten czujnik-potencjometr, jak to nie pomoze to za 70zl kupuje cala kopule z wtryskiem itp
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.