wycieki oleju
- 
				adax
 
wycieki oleju
witam mam problem z lekkimi wyciekami oleju i pomyślałem o zastosowaniu jakiegoś uszczelniacza który dodaje sie do oleju. Co o tym myślicie, stosował ktoś coś takiedo, może coś polecacie i czy warto.
			
			
									
						
										
						- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Wszelkie motor-doktory itp itd, to tylko krotkotrwale ratowanie juz umierajacego silnika.
A jak sa wycieki, to trzeba sie uch pozbyc poprzez wymiane czesci, a nie wlewanie jakiegos szajsu do oleju.
			
			
									
						
							A jak sa wycieki, to trzeba sie uch pozbyc poprzez wymiane czesci, a nie wlewanie jakiegos szajsu do oleju.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
Ja jedyne co wlewam do oleju to motorlife.Kaktus pisze:Wszelkie motor-doktory itp itd, to tylko krotkotrwale ratowanie juz umierajacego silnika.
A jak sa wycieki, to trzeba sie uch pozbyc poprzez wymiane czesci, a nie wlewanie jakiegos szajsu do oleju.
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- 
				adax
 
- 
				BubuPN
 
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Hej!
Wstrzymaj sie jeszcze troche z tymi robotami!
Odluz z 500zl, i przy jednej robocie, wymien sobie komplet panewek, i zrob szlif walu korbowego. Bedziesz mial na dlugo spokoj, chyba ze odlozysz 800zl to jeszcze mozesz sobie pierscienie wymienic.
Niestety aby wymienic niektore uszczelki silnika, trzeba wyjac i zdemontowac silnik.
Tak orientacyjnie:
Panewki glowne: 170zl
Panewki korbowodowe: 150zl
Pierscienie komplet: 300zl
Cylindry: 150zl sztuka
Szlif walu: 150zl
			
			
									
						
							Wstrzymaj sie jeszcze troche z tymi robotami!
Odluz z 500zl, i przy jednej robocie, wymien sobie komplet panewek, i zrob szlif walu korbowego. Bedziesz mial na dlugo spokoj, chyba ze odlozysz 800zl to jeszcze mozesz sobie pierscienie wymienic.
Niestety aby wymienic niektore uszczelki silnika, trzeba wyjac i zdemontowac silnik.
Tak orientacyjnie:
Panewki glowne: 170zl
Panewki korbowodowe: 150zl
Pierscienie komplet: 300zl
Cylindry: 150zl sztuka
Szlif walu: 150zl
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora