otoz:
faktem iz ze nie jest to w moim naprawde bezawaryjnym dieselku oczywiscie Pugu ( odpukac na zapas ) lecz intryguje mnie  to :
   ostatnio jechalem nie swoim sprzetem  iiii zauwazylem rzecz:
  gdy wchodzilem na bieg drugi lub trzeci , puszczajac  sprzeglo chcialem dodac gazu ( poprostu przyspieszyc ) i byl efekt naprawde dlugiego opoznienia -- czyli gaz byl , bylo slychac ze silnik wchodzi na wysokie obroty ale on zachowywal sie jakbym gazowal na sprzegle --- rozumiecie 
 dopiero po jakims czasie ( oczywiscie krotkim sekundowym ) on zaczyna lapac -- koles mowi mi ze to jest za duza buda do 1,4 Benzyny -- ale cos mi sie nie chce wierzyc 
         a wiec co to
			
			
									
						
										
						hmm --- co to jest ...(regulacja sprzegla czy ?)
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
jak dla mnie skoro wyje a nie jedzie to tarcza sprzegla do wymiany prosze pana 
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
Docisk kleknal albo spalona tarcza sprzegla.
Opisujesz sytuacje typowego slizgania sie sprzegla.
Do jest dizel wiec niutkow troche tam jest...
Jezeli juz chcesz jakos jeszcze z tym jezdzic (jezdzilem GTI pol roku ze slizgajacym sie sprzeglem) to najlepiej po kazdej zmianie biegow odczekac chwile i delikatnie plynnie wciskac gaz, unikaj glebokiego gazu na niskich obrotach, na wysokij jest lepiej...

			
			
									
						
							Opisujesz sytuacje typowego slizgania sie sprzegla.
Do jest dizel wiec niutkow troche tam jest...
Jezeli juz chcesz jakos jeszcze z tym jezdzic (jezdzilem GTI pol roku ze slizgajacym sie sprzeglem) to najlepiej po kazdej zmianie biegow odczekac chwile i delikatnie plynnie wciskac gaz, unikaj glebokiego gazu na niskich obrotach, na wysokij jest lepiej...
no to w koncu diesel czy benzyna?koles mowi mi ze to jest za duza buda do 1,4 Benzyny
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- 
				axelus
 
Re: hmm --- co to jest ...(regulacja sprzegla czy ?)
jak juz nadmienialem byl to nie Plug -- lecz Ford 1,4 benzynaaxelus pisze:otoz:
faktem iz ze nie jest to w moim naprawde bezawaryjnym dieselku oczywiscie Pugu