jak w temacie mam z tym maly problem bo nie zawsze dziala. Pilotem jak proboje otworzyc to tylko lekko drgnie i nic. Baterie wymienialem miesiac temu wiec ta mozliwosc odpada. Podobnie z kluczykiem. Tez nie zawsze sie otwiera. Nie mam pojecia co moze byc przyczyna. Pomozcie bo nie wiem co zrobic. 
A i jeszcze jedno powiedzcie mi co mozna zrobic z zamkiem klapy tylnerj bo nie moge kluczyka do niego wsadzic
			
			
									
						
							centralny zamek
- RaveMan
 - Junior
 - Posty: 242
 - Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
 - Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
 - Numer Gadu-gadu: 4047375
 - Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
 - Kontakt:
 
centralny zamek
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
			
						- 
				Qbis
 - Junior
 - Posty: 168
 - Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
 - Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Podobny problem mialem z poprzednim samochodem.Mialem zaszpachlowane klamki i czasami takze zdarzal sie taki problem.Przyczyną byly 2 problemy :
1. Zabrudzil sie silownik ( nie wiem jak ale jakos bylo tam pelno paprochów )
2. Poluzniła sie śruba mocujaca ciegno silownika z ciegnem zamka
Byc moze wystapilo u ciebie cos podobnego.
P.S.
NAJPEWNIEJ WYKREC ALBO ODLACZ SILOWNIK I PODLACZ PEZPOSREDNIO DO AKUMULATORA I ZOBACZ JAK SIE ZACHOWA.JEZELI DOBRZE TZN. ZE COS NIE TAK Z SYGNALEM Z PILOTA BADZ CENTRALKA
			
			
									
						
										
						1. Zabrudzil sie silownik ( nie wiem jak ale jakos bylo tam pelno paprochów )
2. Poluzniła sie śruba mocujaca ciegno silownika z ciegnem zamka
Byc moze wystapilo u ciebie cos podobnego.
P.S.
NAJPEWNIEJ WYKREC ALBO ODLACZ SILOWNIK I PODLACZ PEZPOSREDNIO DO AKUMULATORA I ZOBACZ JAK SIE ZACHOWA.JEZELI DOBRZE TZN. ZE COS NIE TAK Z SYGNALEM Z PILOTA BADZ CENTRALKA
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
a tak wogole ile kosztuje montaz centralnego zamka ? ile za komplet 5 "drzwi"
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- robakkk
 - Junior
 - Posty: 262
 - Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kalisz
 
Mozliwe ze styki w silowniku 'master',ktory steruje reszta sa zabrudzone,lub nawet wypracowane i nie lacza-przeczyszczenie i przesmarowanie faktycznie moze pomoc. 
Luz na ciegnie-nie sadze,poniewaz nie ma to wplywu na zadzialanie centrala,a tylko na otwarcie drzwi,czyli silowniki zadzalaja,a na drzwiach,gdzie ciegno jest poluznione,nie zostanie zwolniony rygiel.
			
			
									
						
							Luz na ciegnie-nie sadze,poniewaz nie ma to wplywu na zadzialanie centrala,a tylko na otwarcie drzwi,czyli silowniki zadzalaja,a na drzwiach,gdzie ciegno jest poluznione,nie zostanie zwolniony rygiel.
Pozdrawiam,
Robakkk
			
						Robakkk