
Mnie nie trzeba długo namawiać na takie imprezy.

A o hamulcach napisałem dlatego, bo nawet na ulicach w Warszawie niewentylowane w 205 1.4 XS mi się zagrzały.
Hmm uwazam ze "dlugosc bycia na forum" niewiele ma tu do znaczenia ale ok niech bedzie na Twoimcejot pisze:Draxter, spokojnie...Jakbyś był troszkę dłużej na forum to może byś wiedział o co mi chodzi.
Dobre podejsciecejot pisze:Mnie nie trzeba długo namawiać na takie imprezy.
Hehe a widziales hamulce ktore sie nie grzeja ? Moze pora na pozadny zestaw hebli nie koniecznie wentylowany...cejot pisze:A o hamulcach napisałem dlatego, bo nawet na ulicach w Warszawie niewentylowane w 205 1.4 XS mi się zagrzały.
Bo wiem ze zmiana pelnej tarczy na wentylowana wcale je daje 100% pewnosci ze bedzie o wiele lepiej podczas hamowania.cejot pisze:Draxter, a co rozumiesz pod stwierdzeniem "pożądny zestaw hebli nie koniecznie wentylowany"?
Masz 100% racji - to najprostszy sposob - tylko.cejot pisze:Bo z tego co ja się orientuję to chyba najprostszą modyfikacją hamulców w "zwykłym" 205 jest zmiana zacisków i niewentylowanej tarczy 247mm na wentylowaną 247mm.
Podpisze sie pod tym nawet lewa rekacejot pisze:Chyba przyznasz mi rację, że nie sztuką jest się rozpędzić, ale trzeba jeszcze wyhamować.
No, nie jeżdziłem. I najwyższy czas, żeby spróbować, poćwiczyć, zrobić kilka kółek.kubas pisze: Zresztą Małysz jeździłeś kiedyś po torze kartingowym że jesteś uprzedzony do niego ?
znowuPara pisze:Wyemigrowalem, musi ktos przejac paleczke i podzwonic w odpowiednie miejsca