Draxter pisze:TO-MI pisze:wywal całkiem to podgrzewanie LPG nie lubi gorącego powietrza i turbulencji w dolocie  

 
Przepraszam Cie ale jak slysze takie wypowiedzi to jakbym sluchal niedorobionych pseudo-gaziarzy.
Nie mam na mysli Ciebie tylko taki tok myslenia...
Dziwne ze u mnie normalny konfig dolotu w TU dziala na LPG ok od prawie 5 lat - to ~150kkm zrobionych.
Kiedys trafil sie jakis mlody przyjety do pracy ktory mial na przegladzie wymienic filterek gazu.
Pierwsze stwierdzenie bylo takie samo : wywalic to wszystko i bedzie ok ale ze szef to dobry znajomy to zszedl i zasugerowal mlodemu inne zajecie - nie wymagajace myslenia.
Za pare miesiecy koles juz tam nie pracowal 
Osobiscie bym niczego nie wywalal tylko doprowadzil dolot do stanu orginalnego a co do LPG jesli sa problemy to pojechal do prawdziwego gaziarza na regulacje.
 
Przeprosiny przyjęte nie jestem gaziarzem i o ile mi wiadomo niedorobiony też nie  
 
jak zawsze każdy ma swoje racje  
 
po tylu latach to albo działa albo już nie i jak silnik pooddycha powietrzem z nad kolektora troche dłużej to niekoniecznie mu to pomoże a jak projektowali to ustrojstwo to nie brali pod uwage czegoś takiego jak LPG
jak widze stożek w miejscu ory puchy w GTI to też mnie flakiem rusza  
 
ale i tak przypowiastka "o młodym w warsztacie u dobrego znajomego" to jest the best  
 
r_adrian90 zrobi jak zechce poczyta, przemyśli  a nóż poeksperymentuje  

  nie ma co ślepo wierzyć temu co piszą (pamiętaj zimniejsze powietrze= więcej tlenu= więcej mocy)jak dobrze ustawi skład mieszanki