homologacje w pzmotach...

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

homologacje w pzmotach...

Post autor: Mav309 »

Do tych co jezdza...
Podobno sie zmienily sprawy co do kombinezonow...ze te z FIA1986 mozna ostatni sezon uzywac...
Jestem wsciekly...kolejny wydatek po prostu ot tak sobie, juz nie wspomne o wprowadzeniu homologowanych systemow gasniczych...
Kuuuuurde gdzie sie podzialy pomysly z dawnych lat ze puchar pzmot to druga liga i jezdzi sie na gratach z utracona homologacja? :evil: :evil:
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

No wlasnie dobrze napisales , graty, i one maja chronic nasze 4 litery?!?. Nie ma co oszczedzac na bezpieczenstwie.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Samer...mowiac graty mialem na mysli kombinezony, pasy, fotele itp...
Jezeli w 2004 roku jechales w kombinezonie zgodnym z homologacja...to w 2005 przestal on byc nagle bezpieczny?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Ja wiem co miales na mysli ;)

Prawda jest taka ze czasem stary kombinezon (z utracona homologacja) jest tak samo dobry jak nowy ,ale czasem jest tak ze nie. Komisarze maja robc badania takich kombinezonow , kaskow , pasow? Wiadomo ze te z homologacja nie sa az tak dlugo uzywane i jest mniejsze prawdopodobienstow ze juz sie "zuzyly".

To ze opona ma bierznik, nie oznacza ze jest dobra ;) (np jakas z 90r) Podobnie zapewne jest z tymi "gratami" ;)
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Najbardziej to w zmianach przepisów chodzi o to żeby napędzić koniunkturę producentom i sprzedawcą tych gratów, a nie o bezpieczeństwo i tu mnie nikt nie przekona że chodzi o coś innego. To jest lobby połączone z FIA, zresztą wystarczy zobaczyć na przykładzie BiMarco jak długo oni się starali żeby FIA zechciała przeprowadzić badania ich foteli. Nikt nie chce zbytniej konkurencji i każdy chce sprzedawać, dlatego co chwilę zmieniają homologację.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

samer pisze:Ja wiem co miales na mysli ;)

Prawda jest taka ze czasem stary kombinezon (z utracona homologacja) jest tak samo dobry jak nowy ,ale czasem jest tak ze nie. Komisarze maja robc badania takich kombinezonow , kaskow , pasow? Wiadomo ze te z homologacja nie sa az tak dlugo uzywane i jest mniejsze prawdopodobienstow ze juz sie "zuzyly".

To ze opona ma bierznik, nie oznacza ze jest dobra ;) (np jakas z 90r) Podobnie zapewne jest z tymi "gratami" ;)
Samer...a pamietasz po co byly Puchary PZMotu? Dla biednych ludzi, takich jak ja, czy (bez urazy Ty...) stac Cie by co 2, 3 lata wymieniac kombinezon, kask, pasy, buty i fotel? (czyli lekko 4tys na "strone" auta) ja rozumiem ze gdy te elementy sa uszkodzone (np. poprzecierane pasy, krzywy rurkowy fotel po dzwonku) to nalezy je wymienic... ale to co sie dzieje to wola o pomste do nieba...
Ile razy kombinezon zalozyles na siebie? w zasadzie tylko na kolejne eliminacje, no i treningi czasem, to jak on sie zuzyje przez te 3 lata...? gdy jest noszony przez 15 dni rocznie... A przeciez szyty to on jest pancernie, to nie garnitur od armaniego :D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ