Do wlascicieli Turbo diesla
Obrotomierz w peugeotach dieselach jest podłączony pod czujnik obrotów koła zamachowego a nie pod alternator!!! Takie rozwiazanie też jest czesto spotykane, ale nie u nas!!  Od czujnika odchodzi ekranowany przewód z dwoma żyłami; białą i czerwoną (do tej pory takie widziałem) , w kostce jeszcze pod maską ekran zostaje pominiety i do kabiny idą już dwa przewody więc sprawa chyba juz jest prosta 
  Sprawdzone w TD u Banderoli !!  w dieselu wyprowadzenia tego czujnika możemy odnaleźć w kostce diagnostycznej , powodzenia!!!
			
			
									
						
										
						- przemo
 - Junior
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Poznań
 
a u mnie od tego czujnika ida 3 kable i 3 wchodza do kabinytomek pisze:Od czujnika odchodzi ekranowany przewód z dwoma żyłami; białą i czerwoną (do tej pory takie widziałem) , w kostce jeszcze pod maską ekran zostaje pominiety i do kabiny idą już dwa przewody więc sprawa chyba juz jest prosta