Przy normalnych obrotach jest ok...ale jak zakrecisz do 6 tys to wciaga olej jak glupi (u mnie to jest baaardzo odczuwalne na bagnecie, jak sobie zaszaleje z obrotami - tez mam uszczelniacze zaworowe do zmiany
Da sie jezdzic bez olwju w siliniku?
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
rownie dobrze moze Ci spalac olej na pierscieniach olejowych, albo uszczelniaczach olejowych...
Przy normalnych obrotach jest ok...ale jak zakrecisz do 6 tys to wciaga olej jak glupi (u mnie to jest baaardzo odczuwalne na bagnecie, jak sobie zaszaleje z obrotami - tez mam uszczelniacze zaworowe do zmiany
)
			
			
									
						
							Przy normalnych obrotach jest ok...ale jak zakrecisz do 6 tys to wciaga olej jak glupi (u mnie to jest baaardzo odczuwalne na bagnecie, jak sobie zaszaleje z obrotami - tez mam uszczelniacze zaworowe do zmiany
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
no u mnie tez nie wiem czy ostatnie 10cm czy ile ale jest tak ze trzeba troche poruszac by to ustrojstwo weszlo do konca - tak ze luzik tym sie nie martw ja tak mam a silnik igielka 
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				powerhorse