kubas pisze:Grubszy stabilizator z przodu to nie jest dobry pomysł, samochód się mniej przechyla to fakt ale jest dużo większa podsterowność. Bardzo dobrą modyfikacją jest jak najgrubszy stabilizator na tył. Dlatego idzie do mnie już 24mm na tył.
Hehehe Para a ja czekam na dzień jak poczujesz zapach i dźwięk mojego 8v
Nie marudź i tak masz jeden z najładniejszych "zwykłych"(nie GTI ) pugów w PL. Tak patrzę i coraz bardziej przekonuję się do pomalowania zimowej stali na biało
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Stalówki się świetnie prezentują. Maska będzie z garbem ? Po co ci nowy grill ?
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Para pisze:Stalówki się świetnie prezentują. Maska będzie z garbem ? Po co ci nowy grill ?
No Martinop nie robi wersji bez garbu, grill bo ten ma połamane jedno mocowanie i jest krzywo... Może obczaje jak przełożyć same listewki i kupie jakiś w dowolnym kolorze.
I chyba na zbyt wysokim ciśnieniu jeździsz Przy upalaniu na torze ze slicka musisz spuścić nieco ciśnienia, bo jak się mocno nagrzeją to ciśnienie robi się zbyt wysokie
bananowiec pisze:I chyba na zbyt wysokim ciśnieniu jeździsz Przy upalaniu na torze ze slicka musisz spuścić nieco ciśnienia, bo jak się mocno nagrzeją to ciśnienie robi się zbyt wysokie
Ciśnienie jest ok, na zimnej oponie pierwsze kółko na torze opony pływają na boki, tył wręcz tańczy po nagrzaniu to znika, a opona klei wyśmienicie. 2.1 bara w każdym kole mam na zimno.To są używane opony były krzywo zjechane u poprzedniego właściciela w saxo. U mnie w 205 ładnie się wyrównuje ich zużycie. Z przodu dzięki negatywowi boczek opony jest bardzo mało zniszczony a wewnętrzna część opony dużo bardziej zużyta. No i weź pod uwagę że ta opona ma wysoki profil. Z ciekawości zmierze jakie jest ciśnienie po nagrzaniu, ale obstawiam że coś koło 3barów. I przy tym ciśnieniu opona na pewno nie jest wybrzuszona.
Michal gti pisze:U mnie r888 też podobnie się zużywała (środek), ciśnienie było ok, ja pompowałem 2.2-2.4, na niższym samochód "odpływał".
P.S. Fajny projekcik, przemyślany i starannie przygotowany.
Gdzie najczęściej jeździsz?
Bydgoszcz, Toruń to tak w miarę regularnie po 2 razy w miesiącu. Zdarzyło mi się raz wybrać do Lublina. Chciałbym jeszcze odwiedzić Poznań i Radom. Ale to dopiero po zmianie silnika. No i może kiedyś jakiś Ułęż choć nie jara mnie latanie po lotnisku między słupkami.
My do Toyki na zimno bijemy 1.8 do 2.0 bara w zależności od temperatury.Ale to zależy także od preferencji kierowcy.
Pucharówki są po prostu świetne.Zdecydowanie dodały autku drapieżnego wyglądu
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU