Oporne pytanie
- przemo
 - Junior
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Poznań
 
Oporne pytanie
Moze ktos sprawdzic (szczegolnie koledzy z GTI i miernikiem  
 ) jak zmienia sie opor na czujniku temperatury oleju? Od zimnego az po cieply silnik(zeby to zrobic trzeba odlaczyc kabel z czujnika i przylozyc jeden zacisk miernika na mase a drugi w miejsce wpiecia kabelka na czujniku) Bede niezmiernie wdzieczny jesli ktos poda jakies wartosci,np przy zimnym silniku i po paru minutach...
			
			
									
						
										
						- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
z elektronicznego punktu widzenia to chyba musialbys podlaczyc + miernika do jednego kabla czujnika i - miernika do drugiego kabelka od czujnika.
to tak jak opornik - miernik ( omomierz) przykladaasz na jego zaciski - zdemontowany ofcourse . mysle ze jak czujnik jest goracy to wtedy go odepnij calego i podlacz miernik i patrz jak sie zmienia rezystancja wraz z chlodzeniem goi
			
			
									
						
							to tak jak opornik - miernik ( omomierz) przykladaasz na jego zaciski - zdemontowany ofcourse . mysle ze jak czujnik jest goracy to wtedy go odepnij calego i podlacz miernik i patrz jak sie zmienia rezystancja wraz z chlodzeniem goi
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.