Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- levis
 - Uzalezniony
 - Posty: 988
 - Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
 - Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
bunio, a jakie masz teraz wałki, w sensie od którego silnika ? :]
z seryjnych wałków, najostrzejsze są chyba w s16
			
			
									
						
										
						z seryjnych wałków, najostrzejsze są chyba w s16
- buniooo
 - Uzalezniony
 - Posty: 508
 - Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
 - Lokalizacja: Dolny Śląsk
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
mam z D6C w kpl z kolkami rozrządu.
			
			
									
						
										
						- buniooo
 - Uzalezniony
 - Posty: 508
 - Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
 - Lokalizacja: Dolny Śląsk
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
walki poczekają jednak, bo teraz z nudów zabrałem sie  za regulowane kolka rozrządu  
  
 
Wykonuje je na podstawie ory z mi16, zakres reg to ok +-7 stopni (więcej nie potrzeba)
Obecnie tylko przymiarki
za tydzień a możne na koniec tego będą konkrety.
			
							
			
									
						
										
						Wykonuje je na podstawie ory z mi16, zakres reg to ok +-7 stopni (więcej nie potrzeba)
Obecnie tylko przymiarki
za tydzień a możne na koniec tego będą konkrety.
- krzyska
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2097
 - Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
 - Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Kruszwicy
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
tak z ciekawości pytam, ile km można wycisnąć z Mi16 bez stosowania doładowania??
			
			
									
						
							GTI_Efekt Masy 
			
						- xtrack
 - Uzalezniony
 - Posty: 667
 - Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI
 - Lokalizacja: dolnyslask
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
The Car is preparation PIPO (France) Car with a sequential hewland HP200 (0 km after rebuilt), engine PIPO 296 hp 8.400 RPM
			
							
			
									
						
										
						- leon
 - Junior
 - Posty: 324
 - Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
 - Posiadany PUG: biały i szybki
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.pawel pisze:300KM bez turbo szok
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
			
						- xtrack
 - Uzalezniony
 - Posty: 667
 - Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI
 - Lokalizacja: dolnyslask
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
moc w evo I oscylowała w okolicy 240-250hp.dopiero w evo II było kolo 300hpleon pisze:Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.pawel pisze:300KM bez turbo szok
i taka sama sytuacja dotyczy megane maxi.jedynie w xsara maxi inzynierowie wykorzystali swoje doswiadczenia i auto było od razu uzbrojone w silnik o mocy okolo 285hp.
- kubas
 - Maniak
 - Posty: 1183
 - Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
 - Posiadany PUG: rallye
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
250-270 to nie problem, potem robią się schodyxtrack pisze:moc w evo I oscylowała w okolicy 240-250hp.dopiero w evo II było kolo 300hpleon pisze:Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.pawel pisze:300KM bez turbo szok
i taka sama sytuacja dotyczy megane maxi.jedynie w xsara maxi inzynierowie wykorzystali swoje doswiadczenia i auto było od razu uzbrojone w silnik o mocy okolo 285hp.
- buniooo
 - Uzalezniony
 - Posty: 508
 - Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
 - Lokalizacja: Dolny Śląsk
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Praca przy kolkach zakończona.
Został montaż i ustawienie rozrządu idealnie wg znaków PSA.
Jako ze wcześniej na walku ssącym miałem kolo z oznaczeniem 4 (ILC 106 stopni) a teraz zakładam 3 (111 stopni - wałek z wersji 148km) muszę wyprzedzić je ok 4-5 stopni aby powrócić do serii D6C.
Kolo wydechowe jest w obu wersjach takie samo.
Zabrałem się tez za obudowę rozrządu aby bez możliwości demontażu mieć wgląd na kola,przestawiać je i kontrolować czy wszystkie śruby są jeszcze na swoim miejscu:D
W tygodniu montaz i zobaczymy, pokręcimy później wystroimy i...
			
							
			
									
						
										
						Został montaż i ustawienie rozrządu idealnie wg znaków PSA.
Jako ze wcześniej na walku ssącym miałem kolo z oznaczeniem 4 (ILC 106 stopni) a teraz zakładam 3 (111 stopni - wałek z wersji 148km) muszę wyprzedzić je ok 4-5 stopni aby powrócić do serii D6C.
Kolo wydechowe jest w obu wersjach takie samo.
Zabrałem się tez za obudowę rozrządu aby bez możliwości demontażu mieć wgląd na kola,przestawiać je i kontrolować czy wszystkie śruby są jeszcze na swoim miejscu:D
W tygodniu montaz i zobaczymy, pokręcimy później wystroimy i...
- kubas
 - Maniak
 - Posty: 1183
 - Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
 - Posiadany PUG: rallye
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Super wyszło 
 Bardzo mi się podobają twoje customowe rzeczy do puga 
			
			
									
						
										
						Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Czym robiłeś napisy? Laser i farba czy inaczej?
			
			
									
						
										
						- buniooo
 - Uzalezniony
 - Posty: 508
 - Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
 - Lokalizacja: Dolny Śląsk
 - Kontakt:
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Tylko laser, znak na kole poprawie farba.
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Jaki koszt zrobienia takich kół ??
			
			
									
						
							Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						