Witam!
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czym się różnią belki z 205 i 306? Da radę spasować belkę z 306 do 205? Wiem że belki nie są P&P ale czy wsadzenie belki z 306 do 205 wymaga jakichś drastycznych przeróbek? Jestem w UK i upatrzyłem tutaj belkę z S16, robi wrażenie
Będę ładować pakiet MAXI, więc szerokość to nie problem. Kupiłem też gwintowany zawias GAZ, w planach silnik S16, webery 45 DCOE i turbina.
Belka z 306 ma inne mocowania. Myślę, że po dorobieniu odpowiednich może pasować do 205. Pytanie tylko czy jest to opłacalne
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
troszeczkę off top ale coś mi się wydaje, że albo turbo albo weber
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Tylko Ci się wydaje Pracuję z 60 letnim inżynierem który przez 20 lat przygotowywał w UK auta (a dokładnie zespół napędowy) do wyścigów torowych i wielokrotnie uturbiał webery co dawało znakomite efekty
to w takim razie ja chce się koniecznie tym przejechać jak skończysz
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Połączenie turbo i Weberów jest jak najbardziej możliwe
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
DO weberów są specjalne zestawy do przeróbki pod turbo
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Belki jednak nie będę brać, Xtrack mnie trochę uświadomił że auto będzie zbyt nerwowena tej belce.
Co go gaźników i turbo - przeważnie wystarczy zadbać o odpowiednie ciśnienie paliwa (zmienne wraz z ciśnieniem doładowania) żeby zapełnić (ale i nie przelać) komory pływakowej, a paliwo już się zassie do mieszanki ze względu na różnicę ciśnień w venturim, ale zgadza się, że nie każdy gaźnik się będzie nadawać.