Autko od momentu zeswapowania silnika przejechało już 7 tyś kilometrów i jak na razie sprawuje się zupełnie bez zarzutów.
Autko z tym silnikiem całkiem sprawnie się porusza i nareszcie na trasie nie brakuje mocy do wyprzedzania

Prędkość autostradową (140) da się utrzymywać bez problemu z lekko wciśniętym gazem. Przy prędkości 160 wskaźnik ciśnienia doładowania pokazuje już 1,2 bara stałego doładowania więc staram się tej prędkości nie przekraczać, choć raz na obwodnicy Wrocławia udało się osiągnąć bez problemu 190km/h
Na listę rzeczy "TO DO..." trafia ponownie kilka denerwujących detali min. wymiana świec żarowych, płynu chłodniczego oraz przywrócenie sprawności obudowy filtra paliwa z podgrzewaczem ropki, podłączenie czujników temperatury oleju i obrotomierza ( do tego potrzebuje dużej motywacji bo elektryki nie ciepię robić)
Powoli rozglądam się także za intercoolerem i dolotem, bo jednak w cieplejsze dni czuć wyraźnie spadek mocy.
Badam grunt pod budowę szerszego wydechu przelotowego, tym razem z nierdzewki.
czekam także na paczkę od martinopa z zamówionymi poszerzeniami z Rallye oraz dokładką tylną od GTI
