Do ok 100 koni moze dadza rade lezak ba nich mial mniej wiecej tyle co tu3s, troszke wiecej kolektora pod tu niedostaniesz raczej, kolektor do lezka moge ci zrobic fotke z kazdej mozliwej strony, ale chyba lepiej bylo by zrobic kolektor samemu bo gazniki maja wlasne wejscia na plyn chlodniczy, mozesz sie pokusi tez o montarz dwoch par i masz wtedy prawie webery dco
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
korcisz mnie a czy znasz może mądrego człowieka który zajmuje się gazikami i jak mu je wyśle to mi zrobi 2 pary dobrze działające
i proszę wrzuć mi trochę zdjęć tego kolektora jeśli możesz
nie bardzo wiem jak chcesz zrobić dwie dobrze działające pary bez silnika , jedyne co można z nimi zrobić to zregenerować czyli wymienić uszczelki ewentualnie iglice przy pływaku do reszty potrzebny jest silnik i vacuomierz żeby je ze sobą zsynchronizować
ws_serve_pic3.php.jpg (10.37 KiB) Przejrzano 10098 razy
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
taki jeden kolektor mam, ale czemu ma tyle małych wyjść i tylko dwa doże to nie kumam. zrobienie 2 kompletów na jeden silnik nie będzie proste trzeba by użyć dwa kolektory i jakieś kosmiczne flansze
trzeba by zrobić kolektor od podstaw tak żeby dwa środkowe gaźniki, które nie będą miały połączenia były jak najbliżej siebie do tego cały dolot zrobić od podstaw nie wiem czy na początek takiej zabawy nie lepiej spróbować z jedna parka i szerokim kolektorem, seryjny kolektor pod leżaka ma wyjście na odmę (to pośrodku pomiędzy głównymi kanałami) pozostałe dwa króćce to podciśnienie do hamulców i np. szyberdachu, a jeżeli chodzi ci o te wyjścia od strony silnika to są to kanały wodne
jeżeli chcesz się w to bawić to naprawdę lepiej zrobić sobie kolektor z rurek jak najkrótszy tak żeby gaźnik był jak najbliżej zaworu do tego doprowadzić chłodziwo do podstawek gaźników i podłączyć podciśnienia, przy dobrych wiatrach na parze tych gaźników uzyskasz prawie rallye
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
skoro masz kogoś kto spawa to naprawdę lepiej będzie jak odrysujesz flansze z mono wtryska odrysujesz flansze z leżakowego od strony gaźników i wyspawa ci to z rurek mogą być nawet ameliniowe jak masz taka możliwość pamiętaj, że im gaźnik bliżej zaworu tym lepiej, a jak w TU jest podgrzewany kolektor to można tam zrobić wyjście na chłodziwo do gaźnika na flanszy tej od strony silnika
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Manwe pomocy mam gaźniki Weber 35IBSH 20/100 i potrzebuje dokładne instrukcje do nich lub jakieś zdjęcia pomocnicze no i kolektor ssacy do nich pomocy! gdzie szukać takiego kolektora ??
Poszukaj po nazwie w goglu to wyskacza ci zdjecia i tematy z tymi yaznikami jest chyba jedna ksiazka jak ja jeszcze mam(fail dysku) to ci podesle, kolektor hmm mam z lezaka i mam z TU pod wtrysk moze zmodze jakas makiete czy cos bo do TU na takie gazniki kolektora nie bylo
Mozesz zapytac mateona czy nie ma takiego kolektora z lezaka i polepic z dwoch jeden za pomoca tiga
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1