HOKUS POKUS DETAILING
- DelighT
 - Junior
 - Posty: 402
 - Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 Indiana
 - Numer Gadu-gadu: 3827789
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Polerowałem tam Mercedesa CLS55 AMG V8 Kompressor Jezuniuuu jak to pięknie chodzi 
 Kiedy kończyłem polerowanie, za każdym razem "pracownicy" salonu ściągali pastę z samochodu na sucho  
  Tym samym ponownie rysując auto.. Kolejna sprawa, przyjechało auto z podsufitką do prania.. Kazali mi wziąć firankę i płynem do mycia szyb to czyścić  
  Nie wytrzymałem i się zwolniłem... LUDZIE! NIE POLECAM S-PLUS! Dosłownie tragedia! Tam się liczy czas a nie efekt  
			
			
									
						
										
						- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Patent z firanka stary jak swiat. 
Detailing tylko u pasjonatow, a nie dorobkiewiczow.
			
			
									
						
							Detailing tylko u pasjonatow, a nie dorobkiewiczow.
Car Valeting, Car Detailing.
			
						- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Dokoncze realcje z audi potem, poki co pewna nowosc:
Wraz z rozwojem sytuacji, pewnych zdarzen i rozmow prowadzonych od jakiegos czasu postanowilismy polaczyc sily z gusiak11 i powstala idea zwaca sie HOKUS POKUS DETAILING. Przedstawiamy Wam zatem pierwszy oficjalnie wspolny temat:
Subaru Outback. Auto z 2010 roku z przebiegiem 60kkm i w calkiem niezlym stanie.
Naszym zadaniem bylo zrobic szajn i zabezpieczyc go powloka kwarcowa, kola oraz komora silnika. Lakier bardzo miekki tzw "sticky paint" latwo sie cial ale ciezko polerowal i rysowal od fibry. Korekta pastami 3M i roznymi padami - futro nie bylo potrzebne. Zabezpieczenie GTechniq C1 i przewrotnie na to Zymol Carbon. Felgi Swissvax Autobahn, opony i plastiki zewnetrzne Valet PRO Dionysus, szyby RainX. Milego ogladania.
Subaru po przyjezdzie wygladalo nastepujaco:










Czas na mycie:












Inspekcja i korekta:


















Grubsze rysy usuwane papierem sciernym 2500:












Mycie po korekcie:









Inspekcja, zabezpieczenie powloka i final:


























			
			
													Wraz z rozwojem sytuacji, pewnych zdarzen i rozmow prowadzonych od jakiegos czasu postanowilismy polaczyc sily z gusiak11 i powstala idea zwaca sie HOKUS POKUS DETAILING. Przedstawiamy Wam zatem pierwszy oficjalnie wspolny temat:
Subaru Outback. Auto z 2010 roku z przebiegiem 60kkm i w calkiem niezlym stanie.
Naszym zadaniem bylo zrobic szajn i zabezpieczyc go powloka kwarcowa, kola oraz komora silnika. Lakier bardzo miekki tzw "sticky paint" latwo sie cial ale ciezko polerowal i rysowal od fibry. Korekta pastami 3M i roznymi padami - futro nie bylo potrzebne. Zabezpieczenie GTechniq C1 i przewrotnie na to Zymol Carbon. Felgi Swissvax Autobahn, opony i plastiki zewnetrzne Valet PRO Dionysus, szyby RainX. Milego ogladania.
Subaru po przyjezdzie wygladalo nastepujaco:










Czas na mycie:












Inspekcja i korekta:


















Grubsze rysy usuwane papierem sciernym 2500:












Mycie po korekcie:









Inspekcja, zabezpieczenie powloka i final:


























					Ostatnio zmieniony 11 wrz śr, 2013 9:58 am przez Lord Devil, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Car Valeting, Car Detailing.
			
						- PrezesBednarz
 - Maniak
 - Posty: 1517
 - Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
 - Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
 - Lokalizacja: waw
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Jak zwykle "ferst klas"!
Pytanie natury technicznej:
Lord masz coś sprawdzonego w kwestii dywaników welurowych?
Chodzi o zabezpieczenie a nie pranie.
Pozdro!
			
			
									
						
										
						Pytanie natury technicznej:
Lord masz coś sprawdzonego w kwestii dywaników welurowych?
Chodzi o zabezpieczenie a nie pranie.
Pozdro!
- 
				groblik
 - Nowicjusz
 - Posty: 68
 - Rejestracja: 27 cze pn, 2005 3:07 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: wrocław
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
subaru masakra !!! kawał dobrej roboty, szok szok szok, zeby nie odległość z wielką przyjemnoscią podstawił bym swoją hondzie , jeżeli to nie tajemnica można wiedzieć ile pan od subaru zapłacił ??
pozdrawiam
			
			
									
						
							pozdrawiam
groblik
			
						- DelighT
 - Junior
 - Posty: 402
 - Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 Indiana
 - Numer Gadu-gadu: 3827789
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Megaaa! 
  
  Ja z kolei dziś głębokie rysy usuwałem w Passacie (parkingowa sprawa na całej długości samochodu) troszkę w inny sposób bo papierem wodnym 2000 (2500 już się bałem po dotyku myślałem, że więcej szkód nim narobię niż efektu ;d) Dlatego zdecydowałem się na 2000. Przyznam szczerze, że dał radę 
 Miejscami jednak były ubytki w postaci braku klaru (lakieru bezbarwnego) Pytanie do Ciebie Lordzie.. Zresztą jak zwykle 
Czy po naniesieniu zaprawek można to potem "jakoś" wyprowadzić w sensie papier wodny, następnie polerowanie? Aaa! I jeszcze jedno.. Był u mnie dzisiaj gość ze schodzącym bezbarwnym na Audi A6 C5 (czerwone) i pytał czy da się to wypolerować.. Pytanie da sie?! Przecież to już baza jest
  strach dotykać  
			
			
									
						
										
						Czy po naniesieniu zaprawek można to potem "jakoś" wyprowadzić w sensie papier wodny, następnie polerowanie? Aaa! I jeszcze jedno.. Był u mnie dzisiaj gość ze schodzącym bezbarwnym na Audi A6 C5 (czerwone) i pytał czy da się to wypolerować.. Pytanie da sie?! Przecież to już baza jest
- PrezesBednarz
 - Maniak
 - Posty: 1517
 - Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
 - Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
 - Lokalizacja: waw
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
jak klar złazi to co tu polerować?
jedyne co to przelakierować to bezbarwnym jeszcze raz...
			
			
									
						
										
						jedyne co to przelakierować to bezbarwnym jeszcze raz...
- DelighT
 - Junior
 - Posty: 402
 - Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 Indiana
 - Numer Gadu-gadu: 3827789
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
No to właśnie, ale wolę poczekać na opinię eksperta  
  
			
			
									
						
										
						- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Dokladnie tak jak napisal Prezes, baza nawet wypolerowana nie da polysku, jesli jest w dobrym stanie, mozna calosc tylko trysnac bezbarwnym.
Na Audi S3 robilem zapraweczki pedzelkiem - odbicia po kamyczkach, pracochlonne ale sie da. Najpierw baza i na to klar, jak zostana precezyjnie zrobione sladu nie bedzie.
			
			
									
						
							Na Audi S3 robilem zapraweczki pedzelkiem - odbicia po kamyczkach, pracochlonne ale sie da. Najpierw baza i na to klar, jak zostana precezyjnie zrobione sladu nie bedzie.
Car Valeting, Car Detailing.
			
						- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Kolejnym wspolnym zadaniem HOKUS POKUS DETAILING bylo zabezpieczenie Audi A4 B6. Avant w kolorze srebrnym - wiem, ze pare osob czekalo, bo ciagle czarne i ciemne. Auto z 2004 roku przebieg okolo 115000km stan bardzo dobry, nie bylo rozbite co za tym idzie lakier oryginalny - bardzo twardy. Niestety byl mocno porysowany jak na jego twardosc, mielismy spore problemy z cieciem, nie raz nie dwa uzywany byl papier scierny, poza tym z lakierem pracowalo sie idealnie, poza wspomnianym cieciem zero problemow. Po pelnej korekcie lakier zabezpieczony kwarcem od GTechniqa i na to Swissvax Crystal Rock. Felgi to tradycyjnie Swissvax Autobahn, szyby dokladnie oczyszczone GTechniq G4 i zabezpieczone G1, przednia dodatkowo G5, opony Meguiars Endurance. Niestety kolor lakieru nie pozwolil na zdjeciach oddac ani pelnego obrazu rys i zmatowien ani koncowego efektu. W srodku nie mielismy absolutnie nic do roboty, wlasciciel tak dba, ze nowe salonowe moga sie czuc zawstydzone.




























































			
			
									
						
							



























































Car Valeting, Car Detailing.
			
						- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Car Valeting, Car Detailing.
			
						- Manwe
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2013
 - Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
 - Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
 - Numer Gadu-gadu: 7424729
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
super się ogląda jak zwykle mega efekt, masz jakąś rade jak podkręcić efekt kameleona na ciemnym lakierze renault może być na pw  
			
			
									
						
							
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Manwe to zalezy co rozumiesz poprzez podkrecenie. Jesli strikte efekt kamelon, sa powloki wplywajace na "wyciagniecie" danego spktrum barw.
Jesli natomiast chcesz zeby bylo dobrze tajemnej wiedzy tu nie ma - dobry cleaner i wosk.
Polecam sprobowac Zaino Z-5 bardzo ciekawy produkt, po ktorym woskowac nie trzeba...
Dokonczenie dosc dlugiej relacji z kwarcowania S3
Po walce z lakierem, co by bylo idealnie przyszedl czas na powloke a w zasadzie w ramach testu na 4 rozne powloki kwarcowe. Bede mogl obserwowac co i jak. Kazda jest troche inna, troche inaczej sie kladzie a zaraz po polozeniu roznice sa wiecej niz spore. Co ciekawe po zwiazaniu i utwardzeniu wizualnych roznic brak. W kwestii ingow zdecydpwanie najlepiej Cquartz dla "gawiedzi" - rzadzi, natomiast najgorzej Finest - gorzej niz przecietnie. Najbardziej spodobalo mi sie wyciagniete ziarno, ktorego w tym lakierze jest bardzo malo i jest zlote. W sloncu jest jednak mocno widocznie i czasami auto staje sie wrecz pomaranczowe - wspanialy efekt perly. Dosc gadania. Po powloce poszedl SW Concorso. Efekty ocencie sami:

















































			
			
									
						
							Jesli natomiast chcesz zeby bylo dobrze tajemnej wiedzy tu nie ma - dobry cleaner i wosk.
Polecam sprobowac Zaino Z-5 bardzo ciekawy produkt, po ktorym woskowac nie trzeba...
Dokonczenie dosc dlugiej relacji z kwarcowania S3
Po walce z lakierem, co by bylo idealnie przyszedl czas na powloke a w zasadzie w ramach testu na 4 rozne powloki kwarcowe. Bede mogl obserwowac co i jak. Kazda jest troche inna, troche inaczej sie kladzie a zaraz po polozeniu roznice sa wiecej niz spore. Co ciekawe po zwiazaniu i utwardzeniu wizualnych roznic brak. W kwestii ingow zdecydpwanie najlepiej Cquartz dla "gawiedzi" - rzadzi, natomiast najgorzej Finest - gorzej niz przecietnie. Najbardziej spodobalo mi sie wyciagniete ziarno, ktorego w tym lakierze jest bardzo malo i jest zlote. W sloncu jest jednak mocno widocznie i czasami auto staje sie wrecz pomaranczowe - wspanialy efekt perly. Dosc gadania. Po powloce poszedl SW Concorso. Efekty ocencie sami:

















































Car Valeting, Car Detailing.
			
						- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Tym razem "na warsztacie" mielismy Mazde 3. Auto stosunkowo nowe o przebiegu kilkunastu tysiecy kilometrow - zadbane. Naszym zadaniem bylo wykonanie pelnej korekty oraz zabezpieczenie powloka kwarcowa. 
Standardowo zaczelismy od mycia - bylo co robic - tak zasmolonego auta jeszcze nie goscilismy. Po dlugim i owocnym procesie czyszczenia nastapila inspekcja lakieru, korekta, pelne wyjalowienie lakieru i aplikacja C1. Przednia czesc auta zabezpieczona powloka dwukrotnie. Szyby zabezpieczone powloka G1. Po utwardzeniu sie powloki w sumie tradycyjnie zamiast C1,5 na lakier trafil wosk Crystal Rock z 76% zawartoscia carnauby. Kola to Autobahn i Endurance.
Milego ogladania:






























































			
			
									
						
							Standardowo zaczelismy od mycia - bylo co robic - tak zasmolonego auta jeszcze nie goscilismy. Po dlugim i owocnym procesie czyszczenia nastapila inspekcja lakieru, korekta, pelne wyjalowienie lakieru i aplikacja C1. Przednia czesc auta zabezpieczona powloka dwukrotnie. Szyby zabezpieczone powloka G1. Po utwardzeniu sie powloki w sumie tradycyjnie zamiast C1,5 na lakier trafil wosk Crystal Rock z 76% zawartoscia carnauby. Kola to Autobahn i Endurance.
Milego ogladania:






























































Car Valeting, Car Detailing.
			
						- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Zasadniczo nie wrzucam tu juz relacji, bo w temacie nic sie nie dzieje, a co tydzien jest inne auto. Niedlugo przyjmuje 205 na lepsze zabezpieczenie zimowe, przy okazji tej informacji, krotka relacja z prac nad Volkswagenem Tiguanem z 2012 r.
Auto ma przelot 30k km i wyglądało całkiem dobrze, było kilka ‘’kamieni’’ na masce, otarcie prawej strony i zderzaka z tyłu co bylo glownie przyczyna odwiedzin. Wszystko jak się okazało do ogarnięcia
Tig jak go ochrzcilismy, przeszedl u nas valeting, renowacje w/w zderzaka i zostal finalnie zabezpieczony dosc rzadkim woskiem Polishangel Husaria.
Zaczynamy do inspekcji i porządnego mycia












 
W garażu inspekcja co tu jest do zrobienia
 













 
 
Jak już wiem co jest do zrobienia to zobaczmy jak się będzie szło „dogadywanie” z lakierem
 


 
Były też grubsze tematy J
 



 
Zabieram się za ten bok i zderzak
 








Dokładne mycie, co się udało wyciąć a co pasta zamaskowała. Pyłu w zakamarach też się nazbierało całkiem sporo


 
Ach te cholerne kamienie J


Ale udało się

 
Było Prix-owane, pianowe ale jednak nie domyło się






 
A takie efekty uzyskałem

























			
			
									
						
							Auto ma przelot 30k km i wyglądało całkiem dobrze, było kilka ‘’kamieni’’ na masce, otarcie prawej strony i zderzaka z tyłu co bylo glownie przyczyna odwiedzin. Wszystko jak się okazało do ogarnięcia
Tig jak go ochrzcilismy, przeszedl u nas valeting, renowacje w/w zderzaka i zostal finalnie zabezpieczony dosc rzadkim woskiem Polishangel Husaria.
Zaczynamy do inspekcji i porządnego mycia










W garażu inspekcja co tu jest do zrobienia










Jak już wiem co jest do zrobienia to zobaczmy jak się będzie szło „dogadywanie” z lakierem


Były też grubsze tematy J



Zabieram się za ten bok i zderzak







Dokładne mycie, co się udało wyciąć a co pasta zamaskowała. Pyłu w zakamarach też się nazbierało całkiem sporo


Ach te cholerne kamienie J


Ale udało się

Było Prix-owane, pianowe ale jednak nie domyło się






A takie efekty uzyskałem



















Car Valeting, Car Detailing.
			
						









































































































