Zmiana kierownicy z prawej na lewą strone
- 
				bonzo18
 
tak więc!!! auto opłaca sie kupić po przywiezieniu do polski kosztuje z transportem 6200zł (przykład  laguna 98 1,8benz kombi porysowana) do wymiany bierze się:deska, instalacja, pedały, nagrzewnica, wycieraczki .ściana grodziowa, układ kierowniczy  nie kolumna!!! a w pugu to 2dni roboty tak było z moim! z zartejestrowaniem nie ma kłopotu płacisz za przegląd 25zł więcej!! tak wyglądają relia!!! wiem bo sprowadzam takie auta po 3sztuki tygodniowo, koszt takiej laguny to 4500zł przeróbka w razie pytań dzwonćie607942849 
  
  
			
			
									
						
										
						- 
				narcodrive
 
Para pisze:Londyn - na całe wakacje od czerwca do końca wrzesnia
Wracając do tematu to chyba naprawde gra nie warta świeczki (koszta).
Pamiętam że jak byłem to sporo było ogłoszeń z samochodami LEFT HAND DRIVE. I raczej za tym bym się rozejrzał. Szczególnie że są tańsze.
- JoT_JoT
 - Moderator
 - Posty: 2910
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
 - Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
 - Numer Gadu-gadu: 3288286
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Ee tam myśle że jak się to zrobi samemu to koszta w cale nie musza być takie wielkie. Lampy 110, przekłądnia kierwownicza koło 100, kokpit 150, Pedały 100 wycieraczki 50-80.  Jeżeli trzeba nagrzewnice to 40. Jak cena będzie atrakcyjna i autko warte zachodu to możę nie być najgorzej
			
			
									
						
							Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
			
						[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- 
				narcodrive
 
- JoT_JoT
 - Moderator
 - Posty: 2910
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
 - Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
 - Numer Gadu-gadu: 3288286
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Spawanie odpada nie trzeba do rozlożenia Puga na części ani razu nei musiałem użyć spawarki a co do zabawy no napewno jest jej troche ale kwestia jest taka że niektórzy to lubią poza tym wtedy wiesz żę włozyłeś troche serca w twe aautko 
:D
			
			
									
						
							Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
			
						[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- 
				bonzo18
 
- 
				narcodrive
 
hmm a mocowanie kolumny kierowniczej?? mocowanie pedałów?? mocowanie serwa?? Jak to rozwiązałeś??JoT_JoT pisze:Spawanie odpada nie trzeba do rozlożenia Puga na części
Co racja to racja. Rozumiem że auto które jest warte powiedzmy 40tyś pln i kupi je się za powiedzmy 10tyś pln to można się bawić.panowie zejdzcie na ziemie kto w dzisiejszycz czasach by przerabiał 205??????
Ale auto które w kraju można kupić za 4 do 5 tyś w dobrym stanie.
A tam za 1 do 3tyś pln to samo (plus opłaty plus przeróbka). Zaoszczędzisz 1000-1500 hmm warto się pieprzyć???
No ale jak ktoś lubi dłubać i ma czas to miłej zabawy
- 205_Winner
 - Junior
 - Posty: 268
 - Rejestracja: 22 sie ndz, 2004 4:05 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Zamość
 - Kontakt:
 
- 
				narcodrive
 
Zastanawia mnie jedna rzecz. 
Przejeżdzając przez granice zgłaszam auto do odprawy celnej. Czy oni piszą tam w papierach że kiera jest po prawej stronie???
Bo jeżeli tak to przy rejestracji pani w okienku powie że się nie da zarejestrować. No ale my jej powiemy że teraz auto ma kiere normalnie. No i wtedy pani zarząda opini rzeczoznawcy o przeróbce. A to już koszta no i sama przeróbka musi wyglądać jak fabryczna
 
Tak czy jak
 
Niech mnie ktoś oświeci
			
			
									
						
										
						Przejeżdzając przez granice zgłaszam auto do odprawy celnej. Czy oni piszą tam w papierach że kiera jest po prawej stronie???
Bo jeżeli tak to przy rejestracji pani w okienku powie że się nie da zarejestrować. No ale my jej powiemy że teraz auto ma kiere normalnie. No i wtedy pani zarząda opini rzeczoznawcy o przeróbce. A to już koszta no i sama przeróbka musi wyglądać jak fabryczna
Tak czy jak
Niech mnie ktoś oświeci



