nie wiem czy są zestawy naprawcze do serwa, ale rozbiera się je przez podważenie na tych wgłębieniach na łączeniu przodu z tyłem po obwodzie, może być konieczność wręcz ich wyprostowania żeby puściło, co przy montażu może skutkować zniszczeniem powłoki lakierniczej, w środku jest jeszcze pierścień blaszany który trzyma trzpień w obudowie, jest on osadzony na wcisk pod wypustki
pompa hamulcowa na bank ma uszczelki które mogą się poddać pod temperatura, jeżeli jest rozbieralna to będzie miała pierścień widoczny od strony która chowa się w serwo
przy wymianie zacisków na gti dobrze jest dać większe serwo i pompę np. z 406 albo ory gti, chyba ze lubisz na rajdowo twardy pedał


szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1