kilka części pasuje z nowszych silników, uszczelniacze półosi (dwa duże) , pierścienie, panewki, korby tłoki, tuleje, uszczelki pod nie to wszystko jest takie same jak w TU, rozrząd jest na łańcuchu wiec teoretycznie wieczny, ale zestawy rozrządu można jeszcze czasem spotkać, uszczelki najłatwiej kupować w zestawach na cala głowicę albo na cały blok, właściwie silnik jest tak samo żywotny jak gaźnikowe TU, pomijając częstszą konieczność wymiany oleju, żeby zrobić coś grubszego przy nim, typu uszczelka pod głowicą wskazane jest go wyjąć z auta, za to do sprzęgła trzeba tylko zrzucić boczna osłonę (w uproszczeniu

)

szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1