Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
			
		
		
			
				
								NMike 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  657  		Rejestracja:  23 paź czw, 2003 10:35 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Olsztyn 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: NMike   »  04 mar czw, 2004 7:28 pm 
			
			
			
			
			
			Łatwiej jest podnieść, czy opuścić o jeden ząbek tylne zawieszenie 
     
Czy ogólnie dużo roboty jest z tym zabiegiem.
Jakie mogą być kłopoty w opuszczaniu 'belki'.
I jeszcze jedno. Jak poznać, czy belka ma stabilizator 
    
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 26 lut ndz, 2006 11:16 pm przez 
NMike , łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
						
							Peugeot 205 1,6 GTi  
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								samer 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  741  		Rejestracja:  07 cze sob, 2003 5:00 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: samer   »  04 mar czw, 2004 7:38 pm 
			
			
			
			
			
			 
Trzeba sciagnac ta zaslepke na lapie od belki i zobaczyc czy jest tam stabilizator czy nie (czy jest pret czy jest pusto 
 )
Pozdrawiam
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								samer 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  741  		Rejestracja:  07 cze sob, 2003 5:00 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: samer   »  04 mar czw, 2004 7:45 pm 
			
			
			
			
			
			No wlasnie , jak jest plastikowa zaslepka to nie ma stabilizatora na 100%
Normalnie jest stalowy uchwyt ktory trzyma ten stabilizator z lapa
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								NMike 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  657  		Rejestracja:  23 paź czw, 2003 10:35 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Olsztyn 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: NMike   »  04 mar czw, 2004 7:46 pm 
			
			
			
			
			
			Zaślepka jest przykręcana, czy wciskana??
			
			
									
						
							Peugeot 205 1,6 GTi  
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								samer 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  741  		Rejestracja:  07 cze sob, 2003 5:00 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: samer   »  04 mar czw, 2004 7:48 pm 
			
			
			
			
			
			Plastikow zapewnie wciskana, a ten metalowy uchwyt to jak na zdjeciu numer 2 widac
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								NMike 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  657  		Rejestracja:  23 paź czw, 2003 10:35 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Olsztyn 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: NMike   »  04 mar czw, 2004 8:12 pm 
			
			
			
			
			
			aaaa, to mam stabilizatorek 
 
			
			
									
						
							Peugeot 205 1,6 GTi  
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Para 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  10182  		Rejestracja:  30 cze pn, 2003 6:31 pm 		
		
											Posiadany PUG:  najlepszy 
												Numer Gadu-gadu:  1559591 
																	Lokalizacja:  Baile Átha Cliath 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Para   »  04 mar czw, 2004 9:44 pm 
			
			
			
			
			
			prawidłowo jak w każdym GTI
			
			
									
						
							Peugeot 205 
GTI  S16 - 
Galeria  
Peugeot 205 
GTI  GTI6 2.0 - 
Galeria  
Megane Coupe 1.4 
 
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU  			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								NMike 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  657  		Rejestracja:  23 paź czw, 2003 10:35 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Olsztyn 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: NMike   »  04 mar czw, 2004 11:30 pm 
			
			
			
			
			
			Samochodzik ma swoje lata i ktoś mógł wymieniać 'cos'... 
 
			
			
									
						
							Peugeot 205 1,6 GTi  
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								NMike 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  657  		Rejestracja:  23 paź czw, 2003 10:35 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Olsztyn 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: NMike   »  05 mar pt, 2004 5:57 pm 
			
			
			
			
			
			
			
			
									
						
							Peugeot 205 1,6 GTi  
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kaktus 							 
						Maniak 			
		Posty:  1567  		Rejestracja:  12 cze czw, 2003 10:26 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kaktus   »  07 mar ndz, 2004 1:50 pm 
			
			
			
			
			
			Hej!!
Ja nie mialem sabilizatora 
 I jak ktos chce zobaczyc jak sie jezdzi na Slicku bez stabilizatora to polecam moja stronke - ktora niestety chwilowo nie dziala (Misiu nie wiesz dlaczego?!).
Jest porostu MASAKRA!! 
 Ja nawet nie widzialem ze nie mialem stabilizatora. Teraz kupilem z 1.9 GTI.. ale brakuje mi jednego mocowania.
Ma moze ktos uszkodzona belke ze stabilizatorem?! I chcial by sprzedac te mocowania?!
 
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu  - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!  
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Piweł 							 
						Junior 			
		Posty:  424  		Rejestracja:  03 lip czw, 2003 4:21 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Wawa 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Piweł   »  08 mar pn, 2004 4:51 pm 
			
			
			
			
			
			samer pisze: Trzeba sciagnac ta zaslepke na lapie od belki i zobaczyc czy jest tam stabilizator czy nie (czy jest pret czy jest pusto 
 )
Pozdrawiam
A ja się chciałem zapytać co się stało na tym zdjęciu z tą częścią, która powinna być na końcu wahacza?  
     
Pozdr
Piweł
 
			
			
									
						
							Ex 205 GTi ...
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kaktus 							 
						Maniak 			
		Posty:  1567  		Rejestracja:  12 cze czw, 2003 10:26 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kaktus   »  08 mar pn, 2004 10:19 pm 
			
			
			
			
			
			Chyba miala bezposrednia stycznosc z szlifierka kontowa 
 
A tak na serio, to nie wiem ani ja ani Samer, bo te fotki mamy z netu.
 
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu  - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!  
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Dragon  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Dragon   »  11 kwie pn, 2005 10:41 pm 
			
			
			
			
			
			No ale jak o sie obniza ????
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								kes19690 							 
						Junior 			
		Posty:  188  		Rejestracja:  04 maja wt, 2004 4:08 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Warszawa 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: kes19690   »  11 kwie pn, 2005 10:50 pm 
			
			
			
			
			
			A jak podwyższa?? Moze jakies fotki?? plisssssss
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kaktus 							 
						Maniak 			
		Posty:  1567  		Rejestracja:  12 cze czw, 2003 10:26 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kaktus   »  11 kwie pn, 2005 10:52 pm 
			
			
			
			
			
			Nie jest to problemem, u mnie na stronie jest wszystko opisane, ale musialbym pare poprawek wprowadzic.
Jak na dniach uda mi sie wynajac jakis garaz, to zapraszam do mnie na obnizanie i podwyzszanie itp 
 
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu  - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!  
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora