

heh,to ci się może nie spodobać, ale kiedyś mieszkałem w Miastku, od mniej więcej 5 lat mieszkań w Dąbrowie Górniczej...a co do autka to czekam na podpowiedzi bo nie ukrywam że zależy mi żeby autko czuło się dobrze że tak powiemszysz61 pisze:Jesteś z Bytowa czy Czerska ?
Pyta Kościerzak z Lipusza.
Do tego ładne te felgi zostaw bo są od tej wersji i nie przerabiaj go na gti. Przemaluj tylko te oryginalne kapselki i będzie galantes!Martinoo pisze:Do tego ładne speedline SL299 i będzie super
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
powiem szczerze że obie opcje są całkiem interesujące, jak bede mial wystarczająco dukatów to może zainweestuje w Speedline'y , a co do przemalowania tych kapsli to co masz na myśli dokładnie? mi pierwsze co sie skojarzyło to zostawienie ich czarnych, tyle że lewki pociągnąłbym delikatnie białym. taka mała rzecz, a cieszy, jak myślicie?ElectricYouth pisze:Do tego ładne te felgi zostaw bo są od tej wersji i nie przerabiaj go na gti. Przemaluj tylko te oryginalne kapselki i będzie galantes!Martinoo pisze:Do tego ładne speedline SL299 i będzie super
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka![]()
A propos auta - miodzio stan. Powinieneś nazwać temat XS Night RiderPozdrawiam
Czy dzisiaj zmiana felg to serio zerwanie z oryginalnością Puga? Dobrze dobrana felga z katalogów dodatków, czy speedline z GTI potrafi poprawić wygląd i nie jest to nieodwracalna zmiana, felgi zawsze można założyć z powrotem. Kapselki to super sprawa, można je założyć nie tylko na ory stalówki, ale w sumie każde stalowe felgi z tym rozstawem śrub. Znalazłem jakiś czas temu zdjęcie XS'a na jakiejś szerokiej stali (to nie musi iść w parze z naciągiem!) i z kapselkami, po pomalowaniu lewków na biało wyglądałoby to jeszcze lepiej. Widziałbym na tym czarnym "iksesie" właśnie coś takiego, albo EXIP'y, jeśli chcesz szeroką felgę. Są to stosunkowo łatwe w znalezieniu i tanie rozwiązania, a ory stalaki zostaw na zimę.ElectricYouth pisze:Jeżeli masz fajną oryginalną maszynę to po co zmieniać coś co jest doskonałePrzerabianie go na gti na siłę... zresztą każdy robi co chce ze swoim samochodem. Są gorsze i lepsze pomysły. Póki nie zaczniesz dodawać dywaników z czerwonymi obszyciami, czerwonych listewek w zderzak i takich tego typu detali gti to jeszcze nic wielkiego się nie stanie. Mimo to jestem orędownikiem oryginalności. Bardzo mało po naszych drogach jeździ tak oryginalnie z fabryki zachowanych Peugeotów.
powiem szczerze że ten XS mi sie mega widzi, wszystko że tak powiem aqrat ni za dużo ni za mało, może oprócz tej dewnianej kieryFilipczak pisze:Czy dzisiaj zmiana felg to serio zerwanie z oryginalnością Puga? Dobrze dobrana felga z katalogów dodatków, czy speedline z GTI potrafi poprawić wygląd i nie jest to nieodwracalna zmiana, felgi zawsze można założyć z powrotem. Kapselki to super sprawa, można je założyć nie tylko na ory stalówki, ale w sumie każde stalowe felgi z tym rozstawem śrub. Znalazłem jakiś czas temu zdjęcie XS'a na jakiejś szerokiej stali (to nie musi iść w parze z naciągiem!) i z kapselkami, po pomalowaniu lewków na biało wyglądałoby to jeszcze lepiej.ElectricYouth pisze:Jeżeli masz fajną oryginalną maszynę to po co zmieniać coś co jest doskonałePrzerabianie go na gti na siłę... zresztą każdy robi co chce ze swoim samochodem. Są gorsze i lepsze pomysły. Póki nie zaczniesz dodawać dywaników z czerwonymi obszyciami, czerwonych listewek w zderzak i takich tego typu detali gti to jeszcze nic wielkiego się nie stanie. Mimo to jestem orędownikiem oryginalności. Bardzo mało po naszych drogach jeździ tak oryginalnie z fabryki zachowanych Peugeotów.
Widziałbym na tym czarnym "iksesie" właśnie coś takiego, albo EXIP'y, jeśli chcesz szeroką felgę. Są to stosunkowo łatwe w znalezieniu i tanie rozwiązania, a ory stalaki zostaw na zimę.