LPG - cos nie tak... sam nie wiem
- 
				siewicz
 
LPG - cos nie tak... sam nie wiem
W moim 205 z instalacja LPG zaczelo sie ostatnio dziac cos co mnie bardzo denerwuje. Przy jezdzie na luzie on gasnie. Niby nic dziwnego, przy instalacji LPG, ale czasem nie zdaze zmienic biegu, a on mi zgasnie... wystarczy sekunda. Przy dojezdzaniu do skrzyzowania.. nawet z predkoscia 20-30km/h po wrzuceniu luzu na 90% mozna byc pewnym, ze zgasnie. W ogole pracuje jakos nie ladnie... ostatnio zostawilem go zapalonego na luzie (przejechalem jakies 10km, wiec silnik byl cieply) i ladowalem do niego bagaz.. stoi minute,  dwie i nagle stracil obroty i zgasl. Bardzo szybko sie tez grzeje... po przejechaniu 2-3km potrafi wlaczyc wentylator (jezdze spokojnie). Jeszcze miesiac temu potrafilem normalnie zjechac z wzniesienia na luzie 100-200m bez problemu. Pomozcie.. nie wiem co mam zrobic.
			
			
									
						
										
						- 
				mariusz
 
że gaśnie w czasie jazdy to może mieć winę otwór którym wlatuje powietrze do ins. gaz. ja go poprostu zakleiłem, no nie tyle ja co ci co mi ten gaz zakładali i teraz nie mam problemu zgaśnięciem silnika, co do grzania to zgadzam się tym co pisze IGI,  nie zakładam że nie sprawdzałeś, ale może kończy sie płyn w chłodnicy?
			
			
									
						
										
						- Dżon Dobra Nadzieja
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
To że gaśnie może też być spowodowane pierdykniętą membraną w reduktorze... ja na 90% mam taką właśnie sytuacje
Ale najpierw jedź do jakiegoś gazownika, niech spróbuje ci wyregulować to wszystko... jakby co to poszukaj też nieszczelności w układzie dolotowym
			
			
									
						
							Ale najpierw jedź do jakiegoś gazownika, niech spróbuje ci wyregulować to wszystko... jakby co to poszukaj też nieszczelności w układzie dolotowym
   
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
- zawodowiecleon81
 - Junior
 - Posty: 120
 - Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
 
Panowie! 
Z gazem jest tak: Membrana(gazowa) nie moze peknac bo by wogole nie chodzil a wodna jak by pekla to by do kolektora dostala sie woda i lipa. Co do obrotów: nie moze byc przy gazie normalnie wlot powietrza tylko lekko przytluminy by gazu nie rozwiewalo. Nierowne obroty to moze byc zapchany filtr. To co opisujesz ze CI sie grzeje i ma nierowne obroty to jest zle regulacja. Wlasnie u siebie oststnio to mialem. W zimie nic nie bylo zauwazalne a jak sie zrobilo cieplej to wiatrak nion stop. Zle regulacja ilosci gazu do powietrza -- zbyt uboga.
Pozdrawiam
			
			
									
						
							Z gazem jest tak: Membrana(gazowa) nie moze peknac bo by wogole nie chodzil a wodna jak by pekla to by do kolektora dostala sie woda i lipa. Co do obrotów: nie moze byc przy gazie normalnie wlot powietrza tylko lekko przytluminy by gazu nie rozwiewalo. Nierowne obroty to moze byc zapchany filtr. To co opisujesz ze CI sie grzeje i ma nierowne obroty to jest zle regulacja. Wlasnie u siebie oststnio to mialem. W zimie nic nie bylo zauwazalne a jak sie zrobilo cieplej to wiatrak nion stop. Zle regulacja ilosci gazu do powietrza -- zbyt uboga.
Pozdrawiam
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
			
						- 
				mozart04
 
Zgadzam się miałem podobnie.że gaśnie w czasie jazdy to może mieć winę otwór którym wlatuje powietrze do ins. gaz. ja go poprostu zakleiłem, no nie tyle ja co ci co mi ten gaz zakładali i teraz nie mam problemu zgaśnięciem silnika, co do grzania to zgadzam się tym co pisze IGI, nie zakładam że nie sprawdzałeś, ale może kończy sie płyn w chłodnicy?
- Dżon Dobra Nadzieja
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
mialem identyczna sprawe z gazem jak Ty, dojezdzajac do krzyzowki, redukcja z 4 na 2 i gasl,albo na luzie, wkurzajace bardzo 
 . Pojechalem wiec do warsztatu gdzie zakladali gaz, wyregulowal cos dokladnie nie wiem co, i jeszcze jedna sprawa bardzo wazna, jest tam rura ktora odprowadza spaliny gazowe, jezeli przez wloty powietrza z przodu maski dostaje sie powietrze to bedzie gasl. Propuje wiec takze dorobic kawalek gumowej rurki i skierowac ja w dol, tak aby nie dostwalo sie powietrze. Chociaz stawiam na zla regulacje.
			
			
									
						
										
						- deejay
 - Uzalezniony
 - Posty: 900
 - Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
 - Posiadany PUG: 1,6 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 3788033
 - Lokalizacja: Gdynia
 - Kontakt:
 
albo zbyt bogata mieszanka i go zalewa. Co do wlotu, to przy dobrze dobranym mixerze nie tłumi sie dolotu, tylko kieruje sie go tak aby pęd powietrza nie zdmuchywał gazu (kieruje sie go na dół, lub w błotnik), zapchany filtr - zwiększone spalanie, spadek mocy i nierówna praca. Nie napisałeś jaki masz silnik i jaka to jest instalacja: śruba czy elektronika?zawodowiecleon81 pisze:Panowie!
Z gazem jest tak: Membrana(gazowa) nie moze peknac bo by wogole nie chodzil a wodna jak by pekla to by do kolektora dostala sie woda i lipa. Co do obrotów: nie moze byc przy gazie normalnie wlot powietrza tylko lekko przytluminy by gazu nie rozwiewalo. Nierowne obroty to moze byc zapchany filtr. To co opisujesz ze CI sie grzeje i ma nierowne obroty to jest zle regulacja. Wlasnie u siebie oststnio to mialem. W zimie nic nie bylo zauwazalne a jak sie zrobilo cieplej to wiatrak nion stop. Zle regulacja ilosci gazu do powietrza -- zbyt uboga.
Pozdrawiam
