Witam wszystkich, jestem już po zabiegu

ze wszystkim zeszły mi 3 dni po 3-4 godz. pracy. samych pierścieni nie wymieniałem ponieważ po rozłożeniu silnika na części pierwsze okazało się że jest w BDB. stanie, aż przecierałem oczy, cylindry nie miały najmniejszego progu a szczelność cylindrów była wzorowa

więc nie wymieniałem pierścieni bo to było bez sensu. W silniku wykonałem następujące czynności:
- wymieniłem uszczelniacze tulei tłokowych
- wyczyściłem tłoki
- wyczyściłem smok olejowy i miskę olejową
- wymieniłem uszczelkę pod miską olejową
- wymieniłem wszystkie uszczelniacze zaworowe
- wymieniłem uszczelkę pod głowicą
- nowy nierząd - kompletny
- cały dolot wyczyszczony - cały układ wtryskowy z przepustnicą jest 3 poziomowy i zamiast uszczelek był silikon z resztą nieszczelny, uszczelniłem uszczelką w płynie.
- ustawiłem luzy zaworowe 0,20 ss. i 0,40 wy.
-wymieniłem olej i filtr oleju, - castrol 15-w40
-zalałem wszystko nowym płynem chłodniczym
jeśli chodzi o podwozie to wymieniłem:
- nowe tarcze hamulcowe i klocki
- nowe bębny i szczęki hamulcowe
- nowe cylinderki hamulcowe
- cały układ hamulcowy zalałem nowym płynem dot4
- uszczelniłem tłumik migomatem i zabezpieczyłem farbą żaroodporną a wszystkie łączenia wydechu uszczelniłem cemencikiem wydechowym

-nowa osłona przegubu
i powiem szczerze że autko jeździ aż miło, co prawda wygląda fatalnie bo posiada liczne rysy, przebarwienia, maska po gradobiciu :p , przedni zderzak zdekompletowany.
polecam zabieg wszystkim bo silnik stał się znacznie żwawszy, nie puszcza żadnego dymku, chodzi cichutko i przyjemnie

dziękuję za pomoc i pozdrawiam, paru fotek brakuje ale ile zrobiłem, tyle wstawiam.