GTi szukałem, ale w stanie jak ten forever to muszę dodać jeszcze min. 10 tysi

Ja chciałem najpierw sobie fajnie pojezdzić taką 205 tką,, ale.... skoro cały dół do wymiany to może od razu od GTI ( jeżeli różnica pomięcy cześciami nowymi jak do 1,1 nie bedzie większa niż + 50% ). Po ostatnich dyskusjach chyba odpuszczę tył GTI.
Dlaczego, bo belka skrętna np. od 309 ma inną sztywność ( większą ) szerokość mnie nie przeraża + 2 x 2cm ale sztywnośc tak, bo to zmienia charakterystyke prowadzenia w stosunku do fabrycznej 205 GTI., nie bedzie to auto do sportu więc korektor siły hamowania nie zagości, w takim razie bez sensu są tarcze ( pomijam, że na razie silnik 60 kM

Czyli zostaje róznica przodu ... sanki można dospawac mocowanie wahacza


Amory szukam nowe - wiec co szkodzi kupic lepsze + obniżone progresywne sprężyny.
Belkę obniże o jeden zabek przy regeneracji i będzie siedział jak należy.
Jak sie w czymś myle to prosze o uwagi - troche jeszcze szukam we mgle

Ps. czytałem wątek z pugiem Haku i..... bardzo się zdziwiłem, że pochlastał GTI ale jak doczytałem do końca to mi ulzyło
