Dimma z Krakowa

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
PannaMilosza
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 20 cze pn, 2016 6:22 pm
Posiadany PUG: Cabriolet, XSD
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: PannaMilosza » 04 sty sob, 2020 1:56 pm

Piotruś, jakbym umiała, to bym się zgięła w pół i biła przed Tobą czołem o podłogę z podziwu _O_ Mistrzu!

Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1164
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: jozek » 04 sty sob, 2020 1:59 pm

Dzieki Rafal za relacje. Dlugo to wszystko trwa tez przez fakt ze robilem formy do Dimmy przed zalozeniem pakietu. Teraz mam formy do Gutmanna i Dimmy:)
Załączniki
received_1317884741752505.jpeg
received_608815049602020.jpeg
received_1441002902721781.jpeg
received_333142577382919.jpeg
received_2518256201571074.jpeg
received_937734579951727.jpeg

Awatar użytkownika
a2legro
Junior
Posty: 349
Rejestracja: 02 lip czw, 2009 12:19 am
Posiadany PUG: XSD 92' / Automatic 1.9 91' / GTI 1.9 89' / GTI 1.9 88' no sunroof
Numer Gadu-gadu: 5211157
Lokalizacja: Płońsk
Kontakt:

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: a2legro » 05 sty ndz, 2020 11:32 pm

Widziałem na żywo. Jakość i profesjonalne podeście do sprawy robi wrażenie _O_

Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1164
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: jozek » 07 sty wt, 2020 11:54 am

Z updatow. Wykonalem ostatnia brakujaca forme do blendy. Niestety ory blenda byla bardzo niedopracowana w okolicach zamka. Z tego powodu po odpowiednich poprawkach potraktowalem ja jako polprodukt do sciagniecia formy. Została naklejona na stara klape, poszpachlowana, zapodkladowana i po wyszlifowaniu i nalozeniu rozdzielacza powstala forma. Dzieki temu nowopowstala blenda idealnie pasuje i nie odstaje nigdzie. Wlaminowane zostaly szpilki jako ze bedzie ona przykrecana a nie klejona.
Załączniki
20200106_202711.jpg
received_510814833125572.jpeg
received_2857433114319069.jpeg
received_1317884741752505.jpeg

Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1164
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: jozek » 10 sty pt, 2020 11:22 pm

Kolejny progress. Zapodkladowane zderzaki
Załączniki
received_2476601702658591.jpeg

Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1164
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: jozek » 15 sty śr, 2020 11:05 am

W piatek zaplanowane jest przewiezienie karoserii do lakiernika. Zostalo tylko wstrzelenie nowych nitonakretek do mocowania panoramy
Załączniki
20200114_230143.jpg
20200114_230155.jpg
20200114_230213.jpg
20200114_230217.jpg
20200114_232303.jpg

Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6879
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: RafGentry » 15 sty śr, 2020 11:54 pm

A ja obiecuję, że z piątkowej operacji będzie lepsza fotorelacja :lol:

Niesamowite, jak przyspieszyły prace. Za dwa dni trzeba będzie już decydować się ostatecznie na kolor. Mamy swoje typy, ale ciekaw jestem, co Wy byście doradzili...

qba223
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 30 lis sob, 2019 1:54 pm
Posiadany PUG: 607 2.7 V6 i szukam 205 :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Dąbrowa,WLKP.

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: qba223 » 16 sty czw, 2020 1:06 pm

Ja się pytam gdzie robić przelew na bilety, żeby oglądać to cudo? _O_

Awatar użytkownika
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2046
Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: Fox » 16 sty czw, 2020 5:27 pm

RafGentry pisze:
15 sty śr, 2020 11:54 pm
Za dwa dni trzeba będzie już decydować się ostatecznie na kolor. Mamy swoje typy...
To te?:)
dimma_Colors.jpeg
dimma_Colors.jpeg (64.74 KiB) Przejrzano 1110 razy
Patrzac na wiadro i zderzak mozna domyslac sie, ze wszystkie odcienie zielonego byly juz brane pod uwage:)
A tak serio to chcecie isc w cos krzykliwego, stonowanego czy wszystkie opcje wciaz sa na stole?

Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1164
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: jozek » 17 sty pt, 2020 12:16 am

Chce jasny metaliczny kolor z palety 205. Chodzi o to zeby laminaty sie nie grzaly i nie chce solidowego koloru.

Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6879
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: RafGentry » 17 sty pt, 2020 11:19 am

Niestety nie mogłem być podczas operacji załadunku, ale foty podesłał Filipczak. Ponoć poszło łatwiej niż podczas wiosennej wyprawy na piaskowanie...
83425205_779408679244548_5630688793477513216_n.jpg
82566252_2486045511654738_2140752665448022016_n.jpg
83440905_594830024582867_4455879667378814976_n.jpg
82902635_584446392408010_435155688314896384_n.jpg
Myślę, że kolejne doniesienia Józka będą jeszcze ciekawsze...

Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4573
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/406 Mistral
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: DJPreZes » 17 sty pt, 2020 2:32 pm

MATKO BOSKO PERZOTOWSKO... Pornografia :P
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek

Awatar użytkownika
szasz
Uzalezniony
Posty: 686
Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
Posiadany PUG: XS '92 i Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: szasz » 17 sty pt, 2020 2:38 pm

Nie wiem czym wy się tu jaracie chłopaki, bo moim zdaniem prace przy projekcie są fajne, ale 205 w wersji dimma wygląda pokracznie!! Piękna linia 205 jest zaburzona tymi poszerzeniami i wygląda to lipnie, mówiąc eufemistycznie.



Tapatalk z xcovera

Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..

Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1164
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: jozek » 17 sty pt, 2020 3:36 pm

Nie ma sie co napinac. Mam 9 innych 205 jedna moze byc pokraczna;)

Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4573
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/406 Mistral
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Dimma z Krakowa

Post autor: DJPreZes » 19 sty ndz, 2020 5:37 pm

szasz pisze:
17 sty pt, 2020 2:38 pm
Nie wiem czym wy się tu jaracie chłopaki, bo moim zdaniem prace przy projekcie są fajne, ale 205 w wersji dimma wygląda pokracznie!! Piękna linia 205 jest zaburzona tymi poszerzeniami i wygląda to lipnie, mówiąc eufemistycznie.

ObrazekObrazek

Tapatalk z xcovera Obrazek
Wyjdź :P Gadasz jak moja żona.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek

ODPOWIEDZ