Wszystko jest seryjne więc o co chodzi?
Felgi z GARROSA nie pasuja...?
Felgi z GARROSA nie pasuja...?
Ciekawostka, założyłem do diesela felgi z garrosa i koła z przodu nie da sie obrócić bo oparło się na zacisku ham.  
    
Wszystko jest seryjne więc o co chodzi?
			
			
									
						
										
						Wszystko jest seryjne więc o co chodzi?
- iveras
 - Maniak
 - Posty: 1068
 - Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
 - Posiadany PUG: Roland Garros
 - Numer Gadu-gadu: 1660813
 - Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
 
z tymi felami to jest tak, one nie mają otworu centrującego i czasem założysz je krzywo, przykręcisz i wszystko wydaje się być w porządku. Możliwe że przy dokręceniu krzywo założonych felg piasta koślawo weszła w ten pseudo otwór centrujący i zagięła go. Potem felga dokręca się jak chce.
Druga opcja to że tarcze dokręcone są do piasty nieodpowiednimi śrubami, tzn takimi z wypukłą główką (powinny być płaskie) i felga nie opiera się o piaste a o te właśnie wystjące śrubki. O dziwo śrubki takie nie przeszkadzają jak założone masz felgi stalowe (wiem z autopsji)
Dzieje się tak z obu stron?
			
			
									
						
							Druga opcja to że tarcze dokręcone są do piasty nieodpowiednimi śrubami, tzn takimi z wypukłą główką (powinny być płaskie) i felga nie opiera się o piaste a o te właśnie wystjące śrubki. O dziwo śrubki takie nie przeszkadzają jak założone masz felgi stalowe (wiem z autopsji)
Dzieje się tak z obu stron?
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
			
						_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
Po pierwsze nie wiem co ma otwór centrujący do tego?   mi tam brak otworu w niczym nie przeszkadza a ładnie te POLOPIRYNY z tym wyglądają 
 
Po drugie tarcz nie mam wogóle przykręconych, a przecież jakby nawet cos wystawało, to raczej felga by odsadziło i oddaliło od zacisku....
Koła były prawidłowo przykręcone, dzieje się tak z obu stron...
Zaciski BENDIXA i z takiego zestawienia felgi były zdjęte
			
			
									
						
							Po drugie tarcz nie mam wogóle przykręconych, a przecież jakby nawet cos wystawało, to raczej felga by odsadziło i oddaliło od zacisku....
Koła były prawidłowo przykręcone, dzieje się tak z obu stron...
Zaciski BENDIXA i z takiego zestawienia felgi były zdjęte
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
			
						W dieselu sa większe zaciski??? jakto.....? Dlaczego miałyby być większe? 
Wydaje mi się, że cały układ ham. jest ten sam... A jednak zacisk jest kilka mm bliżej i blokuje koło.....poprostu odlew zacisku troche się różni...
Jak najbardziej chodzi o ET-offset ale jak pisałem wcześniej są to seryjne alu z garrosa a do mojej 205 nie wchodzą... dadam że dystans 5mm wystarcza.
Nie chodzi mi bynajmniej o porady jak załozyć, najbardziej ciekawi mnie ta ciekawostka-zagwostka
			
			
									
						
							Wydaje mi się, że cały układ ham. jest ten sam... A jednak zacisk jest kilka mm bliżej i blokuje koło.....poprostu odlew zacisku troche się różni...
Jak najbardziej chodzi o ET-offset ale jak pisałem wcześniej są to seryjne alu z garrosa a do mojej 205 nie wchodzą... dadam że dystans 5mm wystarcza.
Nie chodzi mi bynajmniej o porady jak załozyć, najbardziej ciekawi mnie ta ciekawostka-zagwostka
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
			
						Skoro wiesz coś na temat różnic w hamulcach diesela to napisz, bo to że powodem blokowania była nieznaczna różnica odlewu było oczywiste i nic nowego nie wymyśliłeś 
 
Pisząc większe miałes na myśli kilka mm grubsze jarzmo?? w jakim niby celu miałoby to być typowe dla diesela?
Dla mnie jest to typowy system BENDIXA, zwykłe tarcze niewentylowane, średnica tłoczka ta sama co w benzynie, te same klocki serwo i pompa, jednym słowem standart...
Mam natomiast pytanie techniczne:
1.czy zamontowanie serwa z GTI (większa średnica) poprawi skuteczność ham. ??
2.W dieselu podczas szybkiego pulsacyjnego hamowania czuć, że pompka vacum nie nadąża robić podciśnienia w efekcie pedał robi się twardszy.... czy w związku z tym przy wiekaszym serwie może być z tym jeszcze gorzej??
			
			
									
						
							Pisząc większe miałes na myśli kilka mm grubsze jarzmo?? w jakim niby celu miałoby to być typowe dla diesela?
Dla mnie jest to typowy system BENDIXA, zwykłe tarcze niewentylowane, średnica tłoczka ta sama co w benzynie, te same klocki serwo i pompa, jednym słowem standart...
Mam natomiast pytanie techniczne:
1.czy zamontowanie serwa z GTI (większa średnica) poprawi skuteczność ham. ??
2.W dieselu podczas szybkiego pulsacyjnego hamowania czuć, że pompka vacum nie nadąża robić podciśnienia w efekcie pedał robi się twardszy.... czy w związku z tym przy wiekaszym serwie może być z tym jeszcze gorzej??
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
			
						