Hehe nie chce mi sie tlumaczyc

Idzie zima to bedziesz mial okazje sprawdzic....
Rozpedz auto do 80 na godzine (najlepiej na olbrzymim placu) wrzuc luz i mocno skrec (najlepiej na sliskiej nawierzchni... moze byc mokry asfalt) i zobacz co sie stanie z samochodem
A teraz rozpedz auto do 80 a nawet 90 km/h i tak samo mocno skrec, ale ciagle trzymaj gaz wcisniety, utrzymuj te sama predkos, a nawet przyspieszaj

I zobacz jak teraz sie auto zachowa....
Niby predkosc ta sama... a zachowania zupelnie inne - ciekawe dlaczego co nie ??
Proste ... fiiizyka!!! WEKTORY!! SILY!!
Teoria teoria...ale fizyki nie zlamiesz...
Tak samo jest z jazda na 2 kolach samochodem, gdy tracimy naped, to tracimy sile ktora nas ciagnie do przodu ... pzostaje jeszcze sila ktora nas pcha, ale to juz jest inna sila, do tego dochodza sily grawitacji i inne sily zwiazane z oponami, zawieszeniem itp - musial bys byc mistrzem nad mistrzami aby ujechac te 50 metrow... i na rampe musial bys juz najezdzac na luzie
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora