!!!! [HELP]sprężyny z XS, AMORKI
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
!!!! [HELP]sprężyny z XS, AMORKI
no właśnie, czy w XS są jakieś twardsze, niższe niż w innych wersjach (niż w moim greenie ?)
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 11 cze sob, 2005 3:53 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
hmm jeszcze jedno pytanie, bo właśnie wyjąłem pod blokiem sprężyne 
nie wiesz jaką długośc powinna mieć taka rozprężona sprężyna?? (wyjęta)
i jescze, czy amortyzator powinien sam się jakoś wysuwać, czy można dobry amortyzator dowolnie wsuwać i wysuwać (oczywiście z oporem
			
			
									
						
							nie wiesz jaką długośc powinna mieć taka rozprężona sprężyna?? (wyjęta)
i jescze, czy amortyzator powinien sam się jakoś wysuwać, czy można dobry amortyzator dowolnie wsuwać i wysuwać (oczywiście z oporem
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- JoT_JoT
 - Moderator
 - Posty: 2910
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
 - Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
 - Numer Gadu-gadu: 3288286
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Powiem tak niestety nie miałem możliwości zobaczenia sprężyn od XSa aby je porównać jednak rozmawiałęm raz z Łukaszem22 który najpierw miał zwykłą 205tke a teraz ma XSa 1,6 i mówi że różnica w prowadzeniu jest znacząca autko się tak nei przechyla itd co do wysokości hmm to byłą dośc podobna do mojego autka jednak ja mam obcięty jeden zwój a po drugie kwestia jest jeszcze ciężaru silnika wiadomo że 1,6 będzie cięższym silnikiem i też bardziej posadzi autko istotnym lelementem w XSie wpływającym na jego lepsze trzymasię się w zakrętach jest stablilizator z tyłu ale pewnie to nie tylko jego zasługa nie chcę mówić zbyt wiele bo nie jestem pewien jak bardzo się róznią te spręzyny 
 niestety nie miałęm porównania poza tym jak to okazja i nei drogo to zapasowe amorki też możńa mieć 
 skoro to całe kolumny mc phersona a spręzyny od Gti zawsze można jeszcze dokupić 
 pozdro JJ
			
			
									
						
							Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
			
						[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- JoT_JoT
 - Moderator
 - Posty: 2910
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
 - Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
 - Numer Gadu-gadu: 3288286
 - Lokalizacja: Wrocław
 
aha amortyzator powinien blokowąć możliwośc zbyt gwałtownych ruchów tak więc nei musi się sam wysuwać on ma amortyzować 
 czyli starać się aby spręzyna nie pływała miałęm rozpręzoną spręzyne nawet chyba mi jeszcze jakaś została 
 ale jakoś tego nie mierzyłęm wiem tylko że u mnie od nadkola do gleby bez ścięcia spręzyny jest jakieś 62 cm a sprężyne moze jescze kiedyś zmierze ale to nei tak prędko bo nei mam teraz zbyt wiele czasu 
			
			
									
						
							Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
			
						[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- JoT_JoT
 - Moderator
 - Posty: 2910
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
 - Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
 - Numer Gadu-gadu: 3288286
 - Lokalizacja: Wrocław
 
No 100 za parę kolumn MC Phersona to myśle, żę jak są w dobrym stanei to nei tak dużo spręzyny to zazwyczaj koszti 20-40 zł za uzywki a amorki 
 też tanie nie są 
 a jest to jednak część która się zużywa w aucie 
 i jak przyjdzie Ci kupić je keidyś to albo nie bedize już okazji albo trza będzie kupić nowe 
 a to już dużo większe koszta 
 Jak będziesz miałte kolumny i je zamontujesz to daj znać jak to wygląda 
 czy jest to faktycznei twardsze i jak to dokłednie z tym jest 
			
			
									
						
							Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
			
						[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
ok więc tak.
wymiana Mc phersonów to bułka z masłem. (jak się ma 50 cm szpilkę rozmiar 6mm)
sprężyny są w XS inne, mają jeden zwój mniej, i są grubsze, inne są także oznaczenia sprężyn, z oznaczeń wnioskuje, żę w stanie rozprężonym są o 12 cm krótsze.
ogólnie, różnica jest cholernie duża, twardo jest, jak siadam na masce, to siada mi samochód o jakieś 2 cm. na zakrętach
			
			
									
						
							wymiana Mc phersonów to bułka z masłem. (jak się ma 50 cm szpilkę rozmiar 6mm)
sprężyny są w XS inne, mają jeden zwój mniej, i są grubsze, inne są także oznaczenia sprężyn, z oznaczeń wnioskuje, żę w stanie rozprężonym są o 12 cm krótsze.
ogólnie, różnica jest cholernie duża, twardo jest, jak siadam na masce, to siada mi samochód o jakieś 2 cm. na zakrętach
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]