U mnie podgrzewanie przepustnicy jest wykonane za pomoca plynu chlodniczego - przelutuje (znaczy przelatywal
Temperatura i skład mieszanki
- 
				invictus
 
bedzie lepiej, a filtr to masz niepodgrzewany tylko masz taka srebrna rure od kolektora wydechowego(wywalic i wywalic podcisnieniowe otwieranie takiej zapadki w puszcze do ktorej ta srebrna rura idzie.
U mnie podgrzewanie przepustnicy jest wykonane za pomoca plynu chlodniczego - przelutuje (znaczy przelatywal
) przez przepustnice
			
			
									
						
										
						U mnie podgrzewanie przepustnicy jest wykonane za pomoca plynu chlodniczego - przelutuje (znaczy przelatywal
- 
				invictus
 
- 
				invictus
 
glowny??
Zobacz te zdjecia co je ostatnio Kaktus wrzucil. Ten przewod Powrotny do zbiorniczka wyrownawczego (ten najwyzej z prawej strony zbiorniczka) idzie do takiego pierdolnika (nad korkiem wlewu oleju na zdjeciu). U mnie orygalnie z tego pierdolnika szedl waz do przepustnicy od spodu i kawalek dalej wychodzil i szedlo do zbiorniczka wyrownawczego teraz jest tylko jeden waz od pierdolnika do zbiorniczka
			
			
									
						
										
						Zobacz te zdjecia co je ostatnio Kaktus wrzucil. Ten przewod Powrotny do zbiorniczka wyrownawczego (ten najwyzej z prawej strony zbiorniczka) idzie do takiego pierdolnika (nad korkiem wlewu oleju na zdjeciu). U mnie orygalnie z tego pierdolnika szedl waz do przepustnicy od spodu i kawalek dalej wychodzil i szedlo do zbiorniczka wyrownawczego teraz jest tylko jeden waz od pierdolnika do zbiorniczka
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
invictus - czy ci przypadkiem czujnik temp silnika nie szwankuje? I nie daje informacji o zanozonej temperaturze?
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				invictus
 
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
małe przypomnienie... ja mam leżaka 
ale w sumie chyba da się wywalić te przewody z kolektora...
dzisiaj wywaliłem całe podgrzewanie filtra powietrza.. i jest lepiej, musze jeszcze jakąś izolację termiczną dać między filtr powietrza a chłodnicę...
			
			
									
						
							ale w sumie chyba da się wywalić te przewody z kolektora...
dzisiaj wywaliłem całe podgrzewanie filtra powietrza.. i jest lepiej, musze jeszcze jakąś izolację termiczną dać między filtr powietrza a chłodnicę...
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- 
				invictus
 
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
ja też tam chciałem dać stożek... ale i tam mam ścisk (nie mówiąc o GTI 
kombinowałem raczej z wypuszczeniem go trochę niżej, pod akumulator, ale przy jeżdzie na szutrze, albo w zimę /deszcz, byłby problem..
w sumie nie wiem.. czy jest sens wywalać ciecz z kolektora wlotowego, jak tam tego nie będzie, to może temperatura nawet wzrośnie... najlepsze byłoby to odizolować termicznie (zamiast uszczelek) i puścić osobne chłodznie
			
			
									
						
							kombinowałem raczej z wypuszczeniem go trochę niżej, pod akumulator, ale przy jeżdzie na szutrze, albo w zimę /deszcz, byłby problem..
w sumie nie wiem.. czy jest sens wywalać ciecz z kolektora wlotowego, jak tam tego nie będzie, to może temperatura nawet wzrośnie... najlepsze byłoby to odizolować termicznie (zamiast uszczelek) i puścić osobne chłodznie
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- 
				invictus
 
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
no ... komplikujesz sprawę invictus... oj komplikujesz
wyciąć maskę ok, ale zasilanie do peltiera.. no problem z poprowadzeniem kabli, już prościej przecież nałożyć tubę z alu, i dolewać ciekłago azotu, a dla tuningu, podświetlić niebieskimi diodami i będzie czaddddd
  
  
______________________
aha, małe pytanko, tak na starcie (bez ssania i gazu) ma być jakaś minimalna szpara pomiędzy owalem wejścia do gaźnika a tą płytką?? bo coś mi świta że to widziałem w Haynesie.......
			
			
													wyciąć maskę ok, ale zasilanie do peltiera.. no problem z poprowadzeniem kabli, już prościej przecież nałożyć tubę z alu, i dolewać ciekłago azotu, a dla tuningu, podświetlić niebieskimi diodami i będzie czaddddd
______________________
aha, małe pytanko, tak na starcie (bez ssania i gazu) ma być jakaś minimalna szpara pomiędzy owalem wejścia do gaźnika a tą płytką?? bo coś mi świta że to widziałem w Haynesie.......
					Ostatnio zmieniony 28 cze wt, 2005 8:01 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- 
				invictus
 
Jaki problem z zasilaniem?? i z kablami?? Ogniwa te z regoly na 12 V robia i wystarczy znalezc ze 2 lodowka samochodowe!! 
Peltera tez mozna podsietlic diodami!!
Wlasnie poszedlem z miarka pomierzyc i.... moze stozek upchne al tej puchy na bank nie... chyba ze bym aku do bagaznika schowal
  a w sumie to nie takie glupie bo kable juz mam poprowadzone do audio wiec wystarzcy wymyslic sposob na dobre przymocowanie aku w bagazniku... 
			
			
									
						
										
						Peltera tez mozna podsietlic diodami!!
Wlasnie poszedlem z miarka pomierzyc i.... moze stozek upchne al tej puchy na bank nie... chyba ze bym aku do bagaznika schowal