zywotnosc auta z LPG
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
a co powiecie panowie na tankowanie gazu ziemnego który kosztuje około 1zł?
ponoc juz sa nakładki na systemy normalnego gazu!
a kolejna sprawa to taka że fakt że gaz jest zdecydowanie bardziej suchy i smarowanie silnika na gazie sie pogarsza ale za 500zł sa instalowane olejowe puszki smarujace które w dotatkowy sposób zabezpieczaja silnik przed skutkami kozystania z gazu, a wrecz słyszałem o nich ze zmniejszaja ryzyko uszkodzeń w autach wrecz do zera
			
			
									
						
							ponoc juz sa nakładki na systemy normalnego gazu!
a kolejna sprawa to taka że fakt że gaz jest zdecydowanie bardziej suchy i smarowanie silnika na gazie sie pogarsza ale za 500zł sa instalowane olejowe puszki smarujace które w dotatkowy sposób zabezpieczaja silnik przed skutkami kozystania z gazu, a wrecz słyszałem o nich ze zmniejszaja ryzyko uszkodzeń w autach wrecz do zera
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Rychu
 - Uzalezniony
 - Posty: 609
 - Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
Gaz ziemny spoko, tylko pamiętaj o 2 sprawach:
1) LPG też kiedyś kosztował ok 1zł
2) Na dzień dzisiejszy w Polsce jest 14 stacji z gazem ziemnym
			
			
									
						
							1) LPG też kiedyś kosztował ok 1zł
2) Na dzień dzisiejszy w Polsce jest 14 stacji z gazem ziemnym
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
			
						Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
- zawodowiecleon81
 - Junior
 - Posty: 120
 - Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
 
PANOWIE!!!
Gaz dobrze założony będzie równie długo służył jak sama benzyna. Wiadomo wydech, regulacje, mieszanka nie może być za bogata i za uboga, filtry regularnie , gaz na stacjach markowych a nie na stacyjkach ( stacje markowe to dla mnie obecnie tylko shell i statoil bo na reszcie to kombinują - orlen to porażka). Gaz ziemny to super sprawa - zbiornik podobno dwa razy mniejszy i więcej można przejechać, ale instalaacja droższa a stacja musi się znajdować niedalego gazociągu. I nie wierzcie w bajki ze gaz rozbpiepsza sielnik- to właściciele rozwalają silnik niewlasciwym użytkowaniem i skąoieniem wydania większej kasy na pożądną instalację gazową.
Pozdrawiam
			
			
									
						
							Gaz dobrze założony będzie równie długo służył jak sama benzyna. Wiadomo wydech, regulacje, mieszanka nie może być za bogata i za uboga, filtry regularnie , gaz na stacjach markowych a nie na stacyjkach ( stacje markowe to dla mnie obecnie tylko shell i statoil bo na reszcie to kombinują - orlen to porażka). Gaz ziemny to super sprawa - zbiornik podobno dwa razy mniejszy i więcej można przejechać, ale instalaacja droższa a stacja musi się znajdować niedalego gazociągu. I nie wierzcie w bajki ze gaz rozbpiepsza sielnik- to właściciele rozwalają silnik niewlasciwym użytkowaniem i skąoieniem wydania większej kasy na pożądną instalację gazową.
Pozdrawiam
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
			
						- 
				powerhorse
 
- 
				invictus
 
- 
				ww296
 
teoretycznie rzecz biorac silnik powinien sie zuzywac mniej ze wzgledu na wyzsza liczbe oktanowa LPG i stan gazowy paliwa (suchosc mieszanki 
 )
problemy z silnikiem na lpg biora sie ze zlego skladu mieszanki - konkretnie z tego powodu ze jest za uboga ze wzgledu na nieprawidlowa regulacje i zle dobrane elementy instalacji lpg.
			
			
									
						
										
						problemy z silnikiem na lpg biora sie ze zlego skladu mieszanki - konkretnie z tego powodu ze jest za uboga ze wzgledu na nieprawidlowa regulacje i zle dobrane elementy instalacji lpg.
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
coz moj ma jakos 168 tys ale o uszczelki sie nie martwie bo wymienione jakos 13 tys temu :>
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				invictus
 
Jestes pewien?? Bo jak liczba oktanowa za wysoka to paliwo moze spalac sie nawet w martwym punkcie, w ktorym znajdzie sie tlok  powodujac jego wypalanie. Suchosc - nie mam tu na mysli wody, ktora by powodowala wzery. Benzyna tak jak i olej napedowy (ale w mniejszym stopniu) posiada wlasciwosci smarujace.
			
			
									
						
										
						- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
no własnie! To ze auto śmigajace na gazie ma gorsze smarowanie ma b.duży wpływ na zuzycie silnika. Dlatego jak juz wspominałem jakiś madry człowiek wymyslił taka puszke olejowa która w dodatkowy sposób poprawia smarowanie silnika ale kosztuje ta przyjemność koło 500zł
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				invictus
 
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
w takim razie żadna! Czyli ta pucha to kolejny pic na wode  
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
hehe tak zawsze było i bedzie
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				ww296
 
wieksza liczba oktanowa to wieksze prawdopodobienstwo ze mieszanka zapali sie od iskry na swiecy a nie od np rozgrzanego kawalka nagaru...
silnik a w zasadzie cylinder jest smarowany "od dolu" czyli olej na gladziach nie ma W SPRAWNYM silniku kontaktu z mieszanką.
jesli juz to ze spalinami przedostajacymi sie miedzy pierscieniami - a te w przypadku lpg maja znacznie mniej agresywnych substancji wiec olej powinien i wytrzymuje dluzej. Zreszta dlatego tez oleje przeznaczone do gazu sa tansze poniewaz nie zawieraja substancji sluzacej do neutralizowania czegos tam czego nie ma w produktach spalania lpg.
Jeszcze raz powtarzam problem z nizsza trwaloscia na lpg wiaze sie przedewszystkim z bardzij uboga mieszanka i wyzsza przez to temp spalania co powoduje np wypalanie gniazd zaworowych.
			
			
									
						
										
						silnik a w zasadzie cylinder jest smarowany "od dolu" czyli olej na gladziach nie ma W SPRAWNYM silniku kontaktu z mieszanką.
jesli juz to ze spalinami przedostajacymi sie miedzy pierscieniami - a te w przypadku lpg maja znacznie mniej agresywnych substancji wiec olej powinien i wytrzymuje dluzej. Zreszta dlatego tez oleje przeznaczone do gazu sa tansze poniewaz nie zawieraja substancji sluzacej do neutralizowania czegos tam czego nie ma w produktach spalania lpg.
Jeszcze raz powtarzam problem z nizsza trwaloscia na lpg wiaze sie przedewszystkim z bardzij uboga mieszanka i wyzsza przez to temp spalania co powoduje np wypalanie gniazd zaworowych.
- 
				invictus