musisz tak obciąc zeby było jak przed obcięciem i nie bedzie zadnych problemuf.krynio pisze:a czy sprężynę po obcięciu jednego zwoju trzeba jakoś zaginać czy coś, czy wystarczy obciąć i ędzie pasowała.
Pomocy!!!
- _Ryba_
- Junior
- Posty: 427
- Rejestracja: 27 wrz sob, 2003 3:48 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
<<<Moja Furka SPRZEDANA!!!!>>>
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
jak obetniesz to przydałoby się podgrzać końcówke dobrym palnikiem i wyprofilować tak jak była. Jak nie wyprofilujesz to auto dużo nie obsiądzie!!! Ja radziłbym nie obcinać tylko podgrzać odpowiedni fragment w zależności ile chcesz posadzić i przegiąć tak żeby się oparł zwój na zwoju. Wiem bo sam robiłem:)
Takie ściski to sobie możesz założyć żeby zobaczyć jak będzie wyglądał i jeździł a jak już sobie wybierzesz odpowiednią wysokość to po co zostawiać jakieś badziewie na sprężynie??? Chyba że chcesz mieć 'regulowane' zawieszenie:) A poważnie to jest w sumie wygodny pomysł ale jakoś mnie nie przekonuje....A drogie są takie ściski??
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Chcecie sie zabic...u kumpla takie zaciski wystrzelily!ariel pisze:Takie ściski możecie sobie kupić w jakimś sklepie z artykułami metalowymi. To są po prostu zaciski do lin... Koszt takiej jednej to okolo 2 zł, czyli 4 zety na spreżyne... Znajomi juz kombinowali w ten sposób ale jakos nie wiem.... Nie ma jak to orginał...
po drugie to wszystko podzwania podczas jazdy jak tancerka z dwoneczkami u kostek...
to juz lepiej ciac sprezyne...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"