Trabant 1.1 kontra Peugeot 1.1
- 
				invictus
 
To jest fizyka -testow nie musze robic, ale jezeli zaczalem to powiem ci nawet ze jak mialem diesla to w w 2 osoby czy w 5 szedl tak samo szybko -tylko dluzej go rozpedzalem.
I to nie jedyny samochod ktorym tak zrobilem
 
Oczywiscie waga nie liczy sie tylko na plaskiej nawierzchni...(pomijajac opory lozysk i opon)
			
			
													I to nie jedyny samochod ktorym tak zrobilem
Oczywiscie waga nie liczy sie tylko na plaskiej nawierzchni...(pomijajac opory lozysk i opon)
					Ostatnio zmieniony 05 wrz pn, 2005 4:37 pm przez invictus, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Rychu
 - Uzalezniony
 - Posty: 609
 - Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
Oczywiście że im większy ciężar tym mniejsza prędk max! Bardziej się to odczuwa na przyspieszeniu ale jednak nie da rady jechać z taką samą maksymalną prędkością samemu jak z 500kg bagażem!
			
			
									
						
							Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
			
						Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
- 
				invictus
 
Nie prawda -da rade -pomyslecie chwile -jedynym problemem moga byc opory na lozyskach i giecie opon bo nic innego mi do glowy nie przychodzie.
Jak wiadomo z podstawowki predkosc jest wartoscia wektorowa, ciezar tez (masa nie) masa samochodu wraz ze wspolczynnikiem grawitacji tworzy ciezar. Ma on kierunek pionowy i zwrot w dol. Sila napedzajaca samochod ma kierunek poziomy i zwrot (z regoly ) w przod. Z prostego dodawania wektorow wynika ze Cos kata miedzywektorowego wynosi 0 (90 st) -Ciezar wyeliminowany
Jedynym elementem majacym wplyw na przyspieszenie (bo nie predkosc) Jest bezwladnosc wynikajaca z masy pojazdu -jednak sama bezwladnosc nie jest sila, wiec nie moze miec wplywu na osiagana predkosc.
			
			
									
						
										
						Jak wiadomo z podstawowki predkosc jest wartoscia wektorowa, ciezar tez (masa nie) masa samochodu wraz ze wspolczynnikiem grawitacji tworzy ciezar. Ma on kierunek pionowy i zwrot w dol. Sila napedzajaca samochod ma kierunek poziomy i zwrot (z regoly ) w przod. Z prostego dodawania wektorow wynika ze Cos kata miedzywektorowego wynosi 0 (90 st) -Ciezar wyeliminowany
Jedynym elementem majacym wplyw na przyspieszenie (bo nie predkosc) Jest bezwladnosc wynikajaca z masy pojazdu -jednak sama bezwladnosc nie jest sila, wiec nie moze miec wplywu na osiagana predkosc.
- 205_Winner
 - Junior
 - Posty: 268
 - Rejestracja: 22 sie ndz, 2004 4:05 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Zamość
 - Kontakt:
 
- Rychu
 - Uzalezniony
 - Posty: 609
 - Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
Takie prędkości w starych autach powinno się mierzyć jadąc równo z jakimś nowym, bo potem się okazuje że na liczniku 180, a tak naprawdę było 150  
			
			
									
						
							Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
			
						Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Jade zaraz sie przejechac saxo 1.1  
a co do trabiego chyba Pieraś bedzie cos wiedział
			
			
									
						
							a co do trabiego chyba Pieraś bedzie cos wiedział
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
a o co chodzi z trabim ? sluze pomoca 
Blaszka ten Twoj text "JA WYSTAWIE REKE ZA OKNO I WIEM ILE JADE WIEC LICZNIK MIE NEI POTRZEBNY Wink" mnie rozbawil !!!!!
  
			
			
									
						
							Blaszka ten Twoj text "JA WYSTAWIE REKE ZA OKNO I WIEM ILE JADE WIEC LICZNIK MIE NEI POTRZEBNY Wink" mnie rozbawil !!!!!
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Ozzi sie nakręcił  
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
